Någon med MKT illervana?
Tänkte höra ifall någon här inne, som haft/har en omplaceringsiller med ja.. hmm. Dåligt självförtroende och bitig. Om du känner dig träffad, skulle du kunna tänka dig att ställa upp som "mentor"?
Med mentor menar jag att vi utbyter tex, msn adress, mobil nr /liknande så att man kunde checka snabbt med denne, om problem uppstår?
Vet inte om det är någon som förstår.. Men jag försöker iaf! haha PM:a för mer info, eller vad man nu ska kalla det^^
Annars så är det nästan alltid någon vaken på iFokus ;)
När det gäller osäkra och bitiga individer så är min erfarenhet (har en) att med tid, tålamod, försiktighet och _aldrig_ våld eller dominans så kommer man en bra bit. Det tar ju ett tag att vinna ett förtroende, men det går.
En liten undran.. Om du vet med dig att den kommande honan är sådan, kan det då inte vara bättre att avvakta med tanke på att det är din första iller? Både för ditt och illerns bästa.
Paulina

Väntar du hem en "problem-iller"?
Isåfall kanske du borde ha hjälp av någon som bor i närheten. Alltid lättare att hjälpa till ifall man kan hälsa på personligen.

Jag har stor erfarenhet av sådana individer. De som varit riktigt illa ute på grund av att de till och med misshandlats av människor och helt förlorat tilltron på mänskligheten. Jag ställer gärna upp med de råd jag kan. Men jag håller med Ulrika här, försök att i första hand få tag på någon som bor i din närhet, det är alltid lättare att kunna hjälpa om man träffar individen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#1 det är inte min första iller, men längesen jag hade min fd nu. Anledning till att jag la ut denna tråd, är att jag vill ha hjälp (om så behövs) för att allt ska bli så bra som möjligt :D
#2 Verkar inte vara lätt att hitta någon i närheten bara :S

#4 Kan vara bra att veta var du bor isåfall.
OJ! Usch, känner att knoppen inte riktigt fungerar idag! Minst 2a gången jag måste dumförklara mig själv idag :P
Jag bor i Sölvesborg/Blekinge
#6 Äh, vi alla har sådana dagar ;) Tja, jag har erfarenhet, du är välkommen att pma mig närsom om du känner för det/inte hittar någon närmre.
Paulina
# TACK! alltid bra att ha ett extra kort i bakfickan;) Om ifall att:D
#4, Så roligt att du ska få en ny familjemdlem, tyvärr har jag ingen erfarenhet av det du frågar efter men du kan säkert få hjälp snabbt här,
Glöm inte visa bilder sen.

Viss erfarenhet av osäker iller har jag väl. Svarar på frågor så gott jag kan=) Däremot blir nog besök lite svårt eftersom jag bor långt ifrån men msn är fina grejer.
#10 eller hur! Internet är en FANTASTISK uppfinnig :D