Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 929 ggr
strawberry09
0

Allt måste bort innan mars månad!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla djurtillbehören måste bort innan mars månad och det som finns kvar är

1. Matskål med bricka , bra att ha vid utstälningar

2. Liten bur med axel rem och handtag

3. Toaletthus den är i nytt skick då illrarna inte tyckte om den

4. Kattlåda

5. Vattenflaska

6. Transportbur 

7. illerlåda

8. Transportbur i två delar

9. Gris pipgris

10. Hö hållare

Kan skicka det med Posten,Dhl och så går det bra att hämta det i heby som ligger utanför uppsala. eller så kan jag köra det till Uppsala,Sala mot en liten bensinpeng.

Är tacksam över att det inte blir en massa onödiga trådar i det här inlägget. Dom som är intresserad kan skicka ett pm eller skriva här.

FerretCrow
0

varför så brottom? flytt på g =)

strawberry09
0

Priser på allt

1. Matskål med bricka 30kr

2. Smådjursbur 50kr

3. Toaletthus 100kr

4. Kattlåda 2 stycken 15kr styck

5. Vattenflaska 15kr

6. Transportbur 200kr

7. djurtoalett 15kr styck

8. Bur tillbehör 30kr

9. Pipleksak 15kr

10. Höhållare 25kr

allt har kostad många kroner så det är därför jag säljer sakerna för dom priserna nu.

Kan sälja det i paket pris annars för 300kr

och det som kan säljas i paket är:

1. Matskål med bricka

2. Smådjursbur

4. Kattlåda 2 stycken

5. Vattenflaska

7. djurtoalett

8. Bur tillbehör

9. Pipleksak

10. Höhållare

Svar till #1 ne det ska blir total renovering av huset så jag måste sälja allt nu.

Loveferrets
0

Kan du inte spara det i nått förråd eller nånting så länge ? Om du ska skaffa iller sen så behöver du ju dessa grejer.

strawberry09
0

#3 Jag har redan 3stycken illrar så jag behöver inte dessa saker. Så jag behöver mer plats före renoveringen som kommer o ske.

Loveferrets
0

#4, Ah på så vis okej.

FerretCrow
0

härligt med renovering =)

Sara
0

Alltså, du tar nästan fullpris för dina gjejer. Det är inte konstigt att ingen vill köpa dem när de kan få helt nya för bara några kronor mer.

Sara

strawberry09
0

#7 Men jag kan sänka priset. ifall någon är intresserad av att köpa.

FerretCrow
0

#8 som jag skrev i den tidigare tråden. nr 4 kostar ju lådorna 19kr styck nya på ikea och har någon ikea nära sig blir det ju billigare att köpa helt nya än att köpa för 15kr styck och sedan frakt på dom som blir några kilo och stort paket. sedan får ju även den personen helt nya och fräscha lådor

Ceciliaolucifer
0

Ledsen att säga det här, men det finns inget direkt andrahansvärde i dina grejjer.

Transportburar kan du köpa nya på djurmagasinet för 99kr.
Lådan på ikea för 19kr.
Matskålarna på brickan kan man köpa på lidl för 39kr

Och sen höhållare? till illrar? :)

Och vem vill betala frakten?

strawberry09
0

Tycker inte man behöver hålla på gnälla på folk som försöker iallafall sälja saker. Jag bryr mig inte hur mycket dom kostar i affären..

Loveferrets
0

Men strawberry, ingen vill ju köpa av dig om man kan få de för nästan samma pris i affären.

strawberry09
0

okej det är lungt.. men då behöver man inte skriva i min tråd där jag säljer saker.

FerretCrow
0

Som sagt vi säger ju bara råd att du kanske ska fundera på att sänka priset på sakerna så du lättare kan sälja dom. Prova att skriva ut bilder och sätta upp i djuraffärer nära dig för då kanske någon nappar och då kanske dom kan hämta sakerna hos dig och slippa frakten =)

Madde
0

Vissa av mina saker som jag har till mina illrar skulle jag kunna göra mig av med. Men jag skulle nog mer skänka bort det eller så skulle det åka på tippen.

Så ibland är det bättre att skänka bort det och bli av med det än att sitta där och ha det kvar.

Finns de inget värde i sakerna utan att det kanske kostar mer att skicka efter med frakt än att själv gå och handla det i en butik så vet jag inte ens om det är värt tiden att lägga ner på att försöka sälja.

Men det är bara min åsikt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

strawberry09
0

#15. Ok. Får försöka sälja de på tradera.

FerretCrow
0

#16 finns det inget katthem eller andra hittedjurshem i närheten a dig du kan donera sakerna till? Då mår kan kalasbra efter kan jag lova.

Madde
0

#17: Det kanske man skulle göra med sakerna som jag själv har som mina illrar inte har användning för. Skrattande

Ursäkta om jag kapar tråden nu.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

FerretCrow
0

#18 japp jag har själv skänkt en massa saker till sådanna hem. och fissa saker ha följt med djuren till nya hemmen eller så har nya akutkatterna fått använda dom =)

FerretCrow
0

Som dom säger i min pojks pettsom och findus film. "Det som är skräp för somliga, är skatt för andra"

strawberry09
0

1. Matskål med bricka 20kr

**_

2. Smådjursbur 50kr

3. Toaletthus 99kr

4. Kattlåda 2 stycken 10kr styck

5. Vattenflaska 10kr

6. Transportbur 200kr

7. djurtoalett 10kr styck

9. Pipleksak 10kr

10. Höhållare 20kr