BlingBling halsband till er bebbe..=)
åååh va söta! Passar dem till iller? har znagge fått gå modell eller?

Såna har vi här, men då kan man skriva vad man vill på halsbanden.
Iofs så vore det ju lite sött med Diors namn på ett halsband, fast man använder ju bara sele iaf :)
#3 tror nästan du får skaffa sele fån christian dior till honom…det har han sagt att han bara måste ha! annars flyttar han till mig ;)
#4 haha jo det kanske är bäst att jag gör det då :P skulle faktiskt inte klara mig utan lillplutten :P hmm frågan är dock om christian dior är villig att tillverka en dior sele till min dior :P hihi. vad tror ni, bara att ringa o fråga? 
Komiskt nog så kom jag på mig själv att stå och tråna efter alla Dior prylar inne på Åhlens häromdagen, vilket jag nog inte skulle gjort om inte plutten hetat som han gör 
#2# Åhh! Vart har du köpt dom?? Skulle va kul att ha med hans namn..=) Inte för att han skulle använda..Hihi..=)

JAG VILL HA!
Pma mig gärna jag vill ha ett fint till min katt Nisse:)
Med texten: SEXY

Jag sände i väg ett pm till dig.
#10# Jag har pm dig..=) Vi bor juh nästan grannar så ja kan åka in & möta upp dig när d passar dig..(om d passar din kille Nisse..) =)
LÄNGD: 8.2 CM (Mätte endast "Bandet"..ej med lås)
Vill ni ha d med posten kostar d 11 kr att skicka. Ska till Sofie & Manne på träffen,så ska ni dit så tar ja med mig..=)

Åh, ett sånnt skulle man ha :P
golf.ifokus.se
*Puttar* lite här då ja har lagt in att ja kan fixa små tröjor &sså..=)

blue: Man kan köpa dom här hemma på våran ena zooaffär.
#17 tröjan var riktigt snygg :)