Vilka uppfödare ska ha valpar i år?
Då jag är intresserad av att köpa en valp så undrar jag vilka uppfödare det är som ska ha valpar i år. Det får helst vara inom Stockholm , Uppsala, Västmanland, Dalarna och Gävle hållet! :)

Jag finns i Stockholm/ Uppsala.
#1. Okej när ska din iller få valpar?
#2 det är nog lite svårt att svara på då de flesta illrarna som ska bli mamma i sommar inte kommit i brunst ännu.
Sajtvärd på Iller.ifokus
okej men jag har hört att det är någon iller i stockholm som har valpar nu.
Ingen som ska ha valpar åt Skåne-hållet?
Förlåt att jag tränger mig på din tråd, strawberry09! 
#5 Hehe ne det gör inget! :) det är bara bra att den här tråden kan hjälpa fler människor
Planeras 2kullar på Gotland med fastlands möjligheter. mer info www.murgronan.info.se
Det finns en tråd där uppfödare har skrivit om deras avelsplaner 2010 och den heter just det- avelsplaner 2010
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 Humor!!
#9 ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 Verkar inte vara riktigt sant.
Det finns en tråd som heter Avelsplan 2010, en som heter Illervalpar 2010, en som heter SF's parningsplaner 2010, en som heter Björkskogens valpplaner 2010 och en som heter Planerad kombination 2010.
Alla dessa trådar respektive, är för en (1) specifik uppfödares planer. Det finns ingen riktigt bra tråd med sammanställning från alla uppfödare här inne som jag kan hitta.
Närmast är väl i så fall tråden Uppfödare 2010 där några olika uppfödare har svarat TS
F.ö. kan jag, så vidt jag vet, nämna för TS att Guteillern och Karma's (som kan nås via Guteillern) planerar kullar i år. Dessa finns på Gotland men levererar till fastlandet mot självkostnadspris