Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 635 ggr
HannaM
0

Ute på balkongen..

HannaM
0
HannaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Meja gjorde som vanligt och ville inte fastna på bild riktigt

HannaM
0
Banankaka320
0

Fina jättesöta bilder :D

JossanH
0

Ja, visst är det underbart när det är så mycket snö ute! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

HannaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Japp, jag släpade ut Valle på promenad idag också, det uppskattades väl måttligt men mycket snö var det i alla fall

Sara
0

Skrattande

Sara

sarae
0

underbara bilder! men säger fortfarande: ALINDA!!! vad har hänt?

JossanH
0

Alinda är sååå söt. Sedan Dexter gick bort har jag bara blivit mer och mer förtjust i dessa ljusingar!

Sötungen!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

Jag är ruskigt avundsjuk på att inte kunna gå ut med mina!

Valle i snön var verkligen toppen :)

Loveferrets
0

Bild 8 var suverän, om du ej gjort de så förstora den o sätt upp den som tavla hehe.

sayuri
0

#10 Härlig bild!! Så söt och total favorit. Brodern här hälsar så gott, det är kallt som fikon om tassarna här och matte är dum som inte gillar att bära runt på två frusna pällskorvar som helt plöttsligt får för sig att kasta sig häjdlöst ut på nya äventyr. Inte alltid så nåon hinner med att underlätta landningen utan det går med en väldig fart.

HannaM
0

#16 Då får du hälsa tillbaka till bror. Här är det en iller i taget och så får man stå ut med att bära och hastiga dyk ur famnen. Blir inga långpromenader direkt.

sayuri
0

#17 Han ska få mysa ute snön en extra stund i kväll, kanske få hjälpa till och bygga en snögubbe. Det om något var väldigt kul att göra enligt Nova iaf. Kanske dessutom kan fånga spektaklet på bildSkrattande om gubben vill följa med och va kameraman, vill säga.

Anothername
0

Det va jätte kul å träffa sig idag. Vi måste komma över och hälsa på er någon dag så vi får häsla på era små sötnosar :)

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

klarsferrets
0

vilka fina bilder du har fått vad mysigt med snö , Saknar faktiskt snön i alla fall