Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 177 ggr
[tiiia]
0

Nu är han hos vetrinären..

usch, nu har jag precis lämnat av Dior hos vetrinären. Jag ska hämta honom mellan 2-4 dag. är så himla nervös, hehe, kommer nog inte ha ngra naglar alls kvar. Ledsen

Faxlin
0

Jag tror säkert det går bra. Försök att ta det lungt bara.

Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

jo det hoppas jag ju på. fast att hålla sig lugn när ngn ska söva ens "bebis" och skära av honom bollarna, så blir man ju lite orolig faktiskt :)

gwen
0

Det är nog en av de lugnaste operationerna du kommer få utsätta honom för. Chansen är ju stor att han råkar ut för lite värre operationer framöver. *blä*

Men att lämna iväg dem för sövning är såklart alltid jobbigt. Det går nog bra ska du se…

[QueenTizzan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha då blir han av med kulorna idag :)
Känns osm de va igår han snuttade på mammas tuttar :P
Tiden bara rusar iväg.

[tiiia]
0

#4 hihi ja killen börjar ju bli stor :) det trodde jag ju inte första gången jag såg honom (att han skulle bli en sån klump menar jag) :) hihi, så liten och oskyldigt söt som han var då :P *naw* bilden du la upp är så hiiiimla söt på honom :)

#3 förhoppningsvis är det den enda operationen han kommer att behöva i hela sitt liv.

sarae
0

det kommer gå jätte bra tiia! don't worry ;)

[tiiia]
0

nu är han hemma igen SkrattandeSkrattandeSkrattande

allting hade gått jätte bra och han hade varit jätte duktig *stolt* så nu är han en kastrat istllt för en brunstig hane. såren efter bollarna ser dock lite skabbiga ut Fot i munnnen men jag fick med en tratt också utifall att han skulle få för sig att riva eller hålla på med såret.

ååh så glad att han är hemma igen Skrattande

sarae
0

åh va skönt att höra! Nu kan du vara lugn igen ;)

JossanH
0

#7 det sköna med illrar är att dom i regel helt struntar i sina sår om det så är efter en kastrering eller något opererat så att dom får ytliga stygn.

Sajtvärd på Iller.ifokus

[tiiia]
0

#9 det låter ju bra. hehe, fattar faktiskt inte hur en iller ska lyckas käka med en tratt på sig? tratten är ju endå rätt stor, och hans ben är rätt korta. hehe.

holtz
0

Syrran hälsar ett grattis ?! lr nåt :P och skönt att allt gick bra till :D

[tiiia]
0

hehe Dior säger tack och gäspar jätte stort ;)

när är det dags för Pradisen då?