1 hona och 1 hane omplaceras
4 och 3 år gamla, försäkrade, kastrerade, behöver vaccineras.
Båda är trevliga men kan testa.
Finns i Vänersborg.
Omplaceras genom Skaraborgsillern.
Sara

Jisses, vad det ramlar in omplaceringar nu.
Om folk som söker iller inte hittar nu så vete fasen…
Ja det här är 4:de uppdraget. 
Men det är ju det att illrarna ska passa ihop med redan befintliga hundar, katter och barn samt att det ska ligga geografiskt nära.
Sara

lycka till
Ja det verkar vara många nu, hoppas dom oxå finner ett varaktigt hem.
Tycker det är så himla synd för dom illrarna som måste omplaceras hela tiden. Nu vet jag inte hur många hem dom här har haft men det är ändå tråkigt för dom illrarna.
Putt
Sara
Putt
Sara
Putt
Sara
puttat
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Putt
Sara
Nu har jag och pojkvännen kommit överens om att vi kan åka en bit för å hämta illrar dock vill vi ju bara ha 1 till, till å börja med i alla fall. Hojta jätte gärna till om ni får in en ensam iller som behöver en kamrat och nytt hem. Vi kan väll tänka oss att åka ca 30 mil från stockholm för att hämta så helt inte mycket längre än så och närmre är ju bara ett plus ^^
I think more things before breakfast than people think all day 
#11 Det går till så att ni pmar Sara angående en annons som ni är intresserad av. Det funkar inte så att Sara hör av sig till folk som har specifika krav när en passande iller kom in.
Alltså, ni kontaktar Sara när ni hittar en annons som tilltalar er.
# 11 Skriv ett mail till omplacering@skaraborgsillern.se och berätta lite om er själva och vad ni söker för iller. Då hamnar ni en lista som vi kontrollerar har när vi får in illrar. Jag kommer inte komma ihåg er om ni bara skriver i tråden.
# 12 Fast vi har faktiskt en sådan tjänst. 
Alla som anmäler till vår mail att de söker omplaceringar hamnar på en lista som vi sedan kollar av innan vi sätter ut annons. En del illrar hamnar aldrig på annons utan får ett gott hem hos någon på vår lista.
En del kollar inte forum och liknande och då passar det dem bättre att få info om vi har en iller som vi tror skulle kunna passa.
Dock är det inte så att den som står först har första tjing, utan vi hör av oss först till den som erbjuder bäst passande hem för just den illern. Finns ingen så lägger vi ut annonser.
Sara
Jo det vet jag men vet hon med sig att hon har en ensam iller och skulle komma ihåg mig så kan hon ju höra av sig om hon har lust. Iofs kollar jag forumet dagligen men ändå :)
Sara det ska jag göra direkt!!!
Tack så mycket på förhand ^^
Putt!
Sara
Putt
Sara
puttar
Förhoppningsvis har det ordnat sig för det här paret. 
Sara
Håller tummen 
Nu verkar det som att allt går i lås för de här två. Så jag låser tråden.
Sara