Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 439 ggr
Theres
0

snö snö snö snö snö

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det snöar :D

nu ska jag bygga snökoja, göra snögubbe, grilla korv och åka tefat, åka längdskidor, åka snowboard, vara ute med melwin, wolwerine, lepad och paztell =)

golf.ifokus.se

TyraBanks
0

åååh, åka tefat. det var länge sen. :) ha så kul!

Faxlin
0

Hualigen, här snöar det inte. Men det ska visst börja säger dom.
Vill inte ha snö.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Åh vad jag är glad att snön är här. Hoppas det är sol i morgon, då ska jag ut och fota. =) och självklart får illrarna gå på en promenad. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[QueenTizzan]
0

Tänkte fråga dig Therese om du hade lust att ses i svartbäcksmåla till nästa helg om de fortfarande e snö.
Så kan mina ungar åka pulka och illrarna kan tummla runt lite?

Luminor
0

vi har masa snö

KerstinL
0

Bor alla uppe i lappriket eller??? Skrattande  Här är det minsann ingen snö.. Gråter

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Madde
0

Vi bor i Lindesberg 4,5 mil från örebro och ja, det är verkligen inte lappland. =) hihi.

Men ack vad skönt att snön ligger kvar för en stund i alla fall.

illernettan
0

Inte bor vi i lappriket, inte…….det har kommit lite snö härnere i Skaraborg. Nu håller jag tummarna att jag hinner med att ta Poppas på promenad. Han är tycker det är så kul……

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Faxlin
0

mohaha, är Stockholm enda stället utan snö. hihi

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

här snöar det också :D

[jenkass]
0

hehe ja va kul med första snön äntligen! gick ut med toxi å hon hade jättekul när hon körde ner hela huvudet å sprang runt… =P

Theres
0

#4 Ja, det vore kul =) Så får man se om Melwin är social mot andra illrar :D

#6 Lappriket? Nej, jag bor typ vid Ölandsbron :D

golf.ifokus.se

alda
0

Första snöpromenaden i Småland i "vinter".Glad

leo-
0

Här nere finns det bara regn och regn och regn som kompletteras av storm efter storm men det gör inget för då slipper man ju skotta och har vinterdäck och kalla bilar mm mm

men det kommer förmodligen senare här oxå

sarae
0

här har det storm snöat hela förmiddagen…men det har redan börjat töa…suck…men jag får göra en thessan å fylla en bunke med snö åt pälsarna ;)

Theres
0

#15 det gillade han, för när jag var ute med honom så sprang han bara och gömde sig (hade inget koppel) :P men nu har snön i bunken smält =/

golf.ifokus.se

Sara
0

Här har det oxå snöat ganska rejält men nu regnar det så det lär ju töa bort  snart.

Sara

Flisa
0

hm, snö? vad är det ;-) igår kunde man ju gå omkring i T-shirt ute med lucifer.. sjukt varmt för att vara januari!

Alwyn
0

Ja nu e här snö iaf!

kent
0

f.. j….. snö nu måsta jag jobba och ploga snöh…..(det vita guld)Skrikandes jag vill sitta her och läsa på illerifokus.

KerstinL
0

Nu har gubben kommit hem efter att ha plogat i 17 timmar… ska skicka honom i säng!!! Flört

Cool

Faxlin
0

Det låter som om han behöver få gå och sova då. Bädda ner honom ordentligt nu. Och placera en ille eller tre hos honom så får han det varmt och mysigt.

Audiatur et altera pars

KerstinL
0

Mm, och fina bitmärken i vaderna… Räcka ut tungan

Cool

Theres
0

Nu är snön typ borta igen…

golf.ifokus.se

sarae
0

samma här….suck… jag vill ju ha massa snö!

Mr_twisted
0

Här snöa det som F*N… Jä vill ha SOMMAR…

sarae
0

va`snöar det i stenungsund? Jaha då måste jag flytta ju! orättvist!

Faxlin
0

Instämmer i #26, här snöar det som F*N vill inte ha snö. Hatar snö.

Audiatur et altera pars

sarae
0

Åsa….*plockar fram cockerspaniel ögonen igen* Kan inte du ha mig på foder hemma hos dig ett tag då…så jag får göra snöänglar och sånt?

Faxlin
0

#29: Jodå du får så gärna komma på foder här. I avtalet ingår att du bortsett från alla dessa j***a änglar skottar bort all snö på gången och vid stallet. ;-)

Audiatur et altera pars

Mr_twisted
0

*går ut me hårfön och försöker smältasnöhelvetet och göra så sommaren kommer snabbare*

Madde
0

Här hemma i Lindesberg har vi nu ca 3 decimeter snö. =) Skitkul är det. Då jag var ute med illrarna och de grävde gångar. Jag är supernöjd.

Faxlin
0

#31: Det enda som händer är att skiten blir till vatten som sedan fryser till is då det är så j***a kallt ute och så slår du på ändan och skäller över det ;-)

Audiatur et altera pars

Mr_twisted
0

Fasen va det snöa ute… och jag har basra sommar däck på min bil…. jag vill inte !!!!! Snäll kan någon troll tills jag ska te jobbet imorgon.. ??

ang3lica
0

Wohoo! Nu kommer snön… Det ligger väl bara en halv centimeter på backen, men jag va bara tvungen att väcka Busan och släpa ut henne på årets första snöpromenad! Det va…ehh.. inte så uppskattat… Generad

sarae
0

jaa! tack angelica för tipset! kollade ut genom fönstret å vi har oxå ytte pytte snö!

Mr_twisted
0

Här e det 20 cm… vill inte *SNYFT*

sarae
0

#37 nu slutar du gnälla bums! ;)

Mr_twisted
0

NÄJ…. vill inte hehehehe !

Mr_twisted
0

Så här tycker min dotter om snö !! *ASG*

ang3lica
0

Haha! Jag trodde barn gillade snö..

sarae
0

ja söt e hon i alla fall…men det kan hon ju inte fått från pappa! men attityden den vet vi ju vart den kommer ifrån *asg*

Mr_twisted
0

Nä inte hon…. hon gillar sommaren…. när man kan bada ute säger hon…

SARA…tyst *ASG*

sarae
0

det vet du att jag inte kan vara…så det e bara bortkastad tid att ens försöka

Mr_twisted
0

Pyss

Faxlin
0

Vilken otroligt charmig unge. Håller helt med i hennes inställninga av vintern. ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

Nu snöar det igen :P

http://Tyree.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTI2NzM5MTg5JnQ9MTE2OTI0NzYwMSZjdXJyaW1nPTA=

(tagen igår från mitt fönster, innan snön smälte, men som sagt, nu snöar det igen…)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

usch det snöar här med. Vill inte detGråter

Audiatur et altera pars

sarae
0

här snöar det inte…nån som vill byta?

Faxlin
0

#49: JAG

Audiatur et altera pars

skrellet
0

snöplogen Flört

LeeLoo
0

#51 perfekt ju, hur mycket hyr ni ut honom för? Räcka ut tungan

skrellet
0

#52 50:- timmen Räcka ut tungan

Velsan
0

här har vi massa snö, allt kom igår, bara damp ner, å de snöar mer nu, å Tessan, ta inte ut råttorna i snön, de tål inte sånt :) De pallar knappt drag, de blir jätte lätt förkylda å får rossel :)

Theres
0

#54, jag ska bara låta dem titta på snön, så de vet att det finns sådant åxå :D eller ger jag dem en snöboll, hmmm…

Nu har vi massor av snö!

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

jag tycker det är kul att snön äntligen har kommit.. fast lika kul var det ju inte i morse när man skulle skjutsa ner sambon halv sju på morgonen å bildörrarna hade låst fast så vi inte kom in i bilen! Så vi fick krypa in genom bakluckan haha

Sarah
0

Åkte stjärtlapp i hammarbybacken igår… gick fort som attans

Faxlin
0

#56: Lät inte som en skojig början på dagen att krypa in genom baksätet. Fast om någon granne såg er så var det nog en bra start för dom åtminstone ;-)

Audiatur et altera pars

Alwyn
0

Ååååh vilken söt unge du har Mr_Twisted!!! Var bor ni så jag kan komma å kidnappa henne? ;oP

sarae
0

Åh idag har vi haft massa snö i göteborg! Så jag tvingade ut pälsmonstren på spromenad!….vilket slutade med att en satt innanför tröjan, en satt i luvan och en grävde gångar som en galning!