OT Pinsamma historier
Hade väldigt långtråkigt och sökte på pinsamheter på google, så kom hamster.ifokus upp där dom hade en tråd där man fick berätta om sina pinsamheter, vore roligt här med tänkte jag.
Jag kan bryta isen.
När min bror var liten satt han med mamma på en buss, så kom det på en mörkhyad man och min bror skriker högt för hela bussen "mamma, mamma!! Han har glömt att tvätta sig, eller struntar han i det?" Stackars min mamma säger jag! Jobbig grej.
En annan är när min syster var liten, mamma och hon stog i kön på banken där allt är tyst och fridfullt, plötsligt släpper sig min syster så det ekar och säger sen till mamma "det gör inget mamma, det händer alla ibland". Haha återigen, stackars mamma.
Berätta gärna en pinsam historia, kan vara kul i alla tråkigheter. 
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Kan inte komma på något just nu, men en kul sak är att jag finns på www.Tjuvlyssnat.se . Hittar inte texten just nu men det var då jag hade extrem socialfobi och försökte träna bort den (Nästan helt borta nu) och ofta sa jag många fel.
Jag hade gått in på mcdonalds och frågat
"Hej finns det hamburgare här?"
"Eh ja" svarar kassören
"Okej då tar jag cheeseburgare"
Tyckte det var lite pinsamt att det kom upp på nätet XD
Min fd vän gjorde alltid bort sig. På internatet hade vi tråkigt och flummade runt i koridoren och då var de inte folk där, så börjar han visa rumpan åt mig och min kompis, flera gånger och vi asgarvar varje gång. Det var halt på golvet så han ramlar med byxorna och kalsongerna nere och det kommer en folkmassa med killar och alla börja asgarva åt honom. (Killen är homosexuell och de andra killarna var jämt elaka mot honom och det blev inte bättre att han låg med rumpan i vädret framför dem XD)
#1 Naw. Det påminner mig om när jag gick in på Burger King och försökte beställa fröna från hamburgerbröden. Fast det var ju en självvald löjlighet och inte något pinsamt. Eller när jag rusade efter en spårvagn, hoppade på och frågade om den gick till Stockholm.
Jag har nog inga historier som jag tycker är pinsamma. Kanske när jag som 14åring rusade till bamba och undrade varför folk stirrade när jag kom fram. De visade sig att mitt linne åkt ner under brösten. Tur att jag använde bh då.
En annan var när jag blev upplockad av polisen. Hade rymt hemifrån och min mor hade ringt polisen, som hittade mig och sedan blev det "förhör" i bilen hem. Mumlade fram att jag bråkat, och polisen undrade om det var med min mor eller far. De skrockade lite när jag sa att det var min storebror och jag hörde hur löjligt det lät.
_No way! Yes way!
Jag bor i en liten håla med små hålor runt om ;)
Var i den hålan som är närmast man kommer en "stad", stod i köpcentret med min sambo och hans kusin och pratar. plötsligt kommer en kille som jag var säker på var en jag jobbat med tidigare, en som är lätt att skoja med så istället för att säga hej när han går förbi så så visar jag med fingrara att jag såg/höll koll honom (ni vet peka med fingrarna mot sina egna ögon och sedan mot hans)… men det var inte min föredetta kollega utan en kille jag aldrig sett tidigare. Han la huvudet lite på sned när han gick förbi och kollade väldigt frågande på mig. Dum som jag var sa jag inget utan kollade bara bort när han passerat…. Så typiskt mig att göra så!… och i en liten håla där jag garanterat kommer se honom igen..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#3 HAHA XD
Var på en social dag med skolan, där vi hade lekar och allt möjligt. En klasskompis hade med sin hund som kom fram och ville hälsa. Hunden visar jättestort intresse för mina skor och sedan byxorna i knähöjd. Ägaren undrade högt varför hunden reagerade så intensivt på mig, varpå jag svarar: Åh, det är nog för att jag luktar mus!
Det värsta av allt är att det tar mig ett tag att koppla varför de plötsligt stirrar på mig, varpå jag försöker förklara att jag kallar mina illrar för musar….
Det har sina nackdelar uppenbarligen! :P
Paulina

haha, ja sådana här historier älskar jag. Har massor av dem.
Men den bästa är i alla fall för ett par år sedan en bilfärd ihop med sarae. Men jag låter henne avgöra om hon vill berätta den. Men det är nog den nyaste av pinsamheter i alla fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
# 5. asg!
Sara
Haha det är alltid kul med sånna här historier. Aldrig roligt att vara med om det men så roligt att höra andra vara med om det, hm, hur är man funtad? Skadeglad är man iallafall.
#8 Skadeglädje är den enda sanna glädjen… 
Paulina
#9 Det stämmer! =P