Kycklingar 2 kr/st i Sthlm 30/1
Den 30/1 så är det Expo Syd i Sthlm och jag vill lägga en notis om att det kommer att vara en reptilkille där som säljer dagsgamla kycklingar för 2 kr/st.
Jag köpte 300 st i vintras och dom var praktiskt vaccumförpackade i ordentliga frigolitlådor.
Andra säljare har även fördelaktiga priser på möss och råttor.
Om någon är vidare intresserade så kan ni pma :)

Aha, nice, jag vill ha möss och kycklingar :)
Ska vi lägga en sambeställning på kycklingarna och se om vi får ner priset lite? mängdrabatt lixom? Jag tänkte beställa minst 300st, beror mkt på om mamma och pappa kan tänka sig att ställa upp med lite frysförvaring ;)
http://www.repti.net/repti2/index.php?MODULE=Buysell&PAGE=3&ID=288416
Han säljer billiga möss.
Vill du beställa kycklingar själv så heter han Ergyl på reptinet.

undrra om man kanske borde köpa några till….. cilla, kan du beställa 50st till mej, så får du 100kr av mej sen?
eller ska vi göra så enkelt att jag hämtar ut dom på mässan? jag ska ju ändå dit på lördagen.
på plats är alltid burbolaget. de har det mesta. sedan kommer erik gyllander han har kyckling billigt.
bara kolla in på repti.net. jag brukar köpa på mig 2-300 st varje reptil mässa. orkade inte bära hem från kristianstad så nu är det dock slut hemma. måste ta mig till den utställningen även om det är samma veva jag flyttar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Kan vi göra, runt 300 borde kunna få plats här i frysen, fast, jag vill kanske ha fler möss… Säg 200 kycklingar och sen köper jag 200 möss om jag hittar.
#5 Jag ska inte köpa möss och det är en annan kille så honom får du kontakta själv :)
Ska jag beställa 200st kycklingar åt dig Sarah?
# Citrus, ska jag beställa 50 st åt dig? du får gärna hämta ut :)

Yes please do that :)

Jag får nog plats med 200 kycklingar, fast jag behöver ha några hundra möss också. Tjockisarna här hemma snaskar ju i sig dem fortare än jag hinner tina dem.
Hur löser vi hämtning/betalning?
Okej, som jag förstår det rätt så ser det ut såhär nu.
Jag 500st
Sarah 200st
Citrus 50st
Sniffit 200st
Det är 950 st kycklingar.
Mandariiin hämtar all kyckling på expodagen.
Alla betalning sker till mig eftersom det är jag som lägger odern.
Jag ska försöka få tag i killen på repti.net ikväll och lägga beställning och se ifall det finns kyckling till oss alla.
Eventuellt har vi en stor beställning till.
När det kommer till möss så får ni göra upp med Mandariin om hon är villig att hämta åt er. Annars om ni inte vill köpa på mässan så har TerraZoo i globen börjat sälja 100p för reduceradepriser :) dom kommer även att sälja på expot.
Alltså: Hämtning sker i Rissne eller Sundbyberg.
Betalning sker till mig.
MEN jag återkommer med information när jag vet att det finns mat till våra små!

Jag tar mig till mässan själv och hämtar :)
#10 Men jag ska ändå beställa åt dig?

Trodde att man behövde göra förbeställning för att få bättre pris? Men beställ gärna och så kan vi ses där och hämta upp allt. Ska beställa möss oxå.
#12 Man måste förbeställa för att han tar enbart med sig det folk har beställt och betalat för. Jag tänkte kolla om vi kunde få ett bättre pris om vi beställde en större mängd tillsammans.

Ah, ja men då får du ju gärna beställa ;)

Jepp, 50st till mej. Men jag överlåter allt detta till dej Cilla. Så tar jag bara pengar utav dej sen, och plockar med mej kycklingarna hem.
jag kan få tag på kyckling i örebro/västerås om det är någon som vill ha efter mässan. Åker rätt ofta mot sthlm.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag skulle behöva komma i kontakt med Sniffit!
Någon som har kontakt information till honom/henne?
Undrar också ifall någon har Ammi Gs mobilnr?
Jag prövar att slänga iväg ett pm till dessa!
Nu har jag beställt!