Sati söker ett nytt hem.
Hejsan!!!
Sati söker nu ett nytt hem, i Danmnark, Sverige, Norge eller Finland spelar mindre roll. Sati behöver komma till en familj som har iller sedan tidigare då hon behöver mer stimmulering och lek. Sati är chipad, vaccinerad mot valpsjukan samt för rabies hon har alltså pass. Med i priset på 1300 DKR (= 1822,06 SEK enligt dagens index på finansportalen) följer hennes leksaker och förhoppningsvis den filten som hon fick med här ifrån. Hurvida buren som Sati har medföljer, det vet jag inte. Sati har stamtavla från STIF + en som jag själv har gjort och som innehåller lite mer info om släkten bakåt. Sati finns för nuvarande i Danmark, men ni som är intresserade ska kontakta mig antingen via PM här inne, eller så mailar ni mig på trollvalpen@hotmail.com så kontaktar jag er. Vet i skrivande stund inte om Sati har blivit kastrerad, så jag återkommer med detta. Anledning till att Sati söker nytt hem är att Andrea inte längre har den tiden som Sati kräver för att bli stimmulerad som illrar behöver ha.
Christel.
Så söt hon är, hoppas hon finner ett varaktigt hem
Har nu pratat med Andrea igen, Sati är inte kastrerad då hon inte har börjat löpa än. Jag frågade även henne om buren, och den vill hon ha 700 SKR för, dvs 984,55 SKR enligt dagskursen på Valuta.se Hon hoppas hitta ett hem så fort det går till Sati. Så är ni intresserade av henne, så kontakta mig så får ni hennes mail och telenr så ni själv kan komma överens.
#3# om man tittar riktigt noga, så har hon lite av min älskade lilla köksshef Tilly som ju gick bort i somras, det ända är att Sati är lite annorlunda byggd. Tror hon tar efter pappa Mille då hon ser ut att ha hans lite kraftigare kropp.
Puttar upp för att hålla inlägget vid liv.
Skickar upp denna för Christels räkning
Finns det ingen som kan tänka sig att ta hand om denna lilla tjejen? Ni kan kontakta Christel på trollvalpen@hotmail.com eller mig på poppopan@gmail.com Kontaktar ni mig så vidarebefodrar jag er till Christel och hon er till Andrea som har Sati just nu.
MVH Ingegärd//
försökte med PM men får upp felmeddelande.
Frågor. Hur fungerar Sati med barn?
Transport till swe eller hämtas hon i dk?
mvh

#9: Du måste maila till Christel för att få svar. Hon är inte längre medlem här inne nämligen så du kan inte få svar genom att skriva pm eller fråga i denna tråd. Så är du intresserad av mer information så maila dina funderingar till Christel.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Har skickat ett PM till dig sandraxea, där står hur du ska göra för att kunna kontakta Christel då hon inte längre finns här inne.
Ingegärd//
För upp inlägget igen.
Ingegärd//
tack!
För upp igen.
Ingegärd//
För upp än en gång.
Ingegärd//