Illerhund söker tillfälligt hem
Har lagt ut annons på både blocket å vovve men inte fått nått svar än. Så tänkte att jag försöker här
Ska sätta ut Jameson hos nån tillfälligt, de får ta hand om honom, men han är fortfarande min, känns inte lika tungt som att omplacera honom helt, för vem vet livssituationen kanske ändras å då har jag redan lämnat iväg min bästa vän. Eventuellt om det funkar bra med nya familjen å det känns bra för mig så kanske han får stanna där.
han vill komma till nån som bor i hus, eftersom han gnäller när man lämnar honom så skulle det störa grannarna om man bor i lägenhet. Bor man i hus kan man lämna honom ett tag för det stör ingen annan att han gnäller, å han slutar efter ett tag. Så länge nån är hemma är han tyst.
Han funkar inte ihop med hanhundar och valpar. Men alla andra djur går bra, han tycker dock att okastrerade illerhanar är lite läskiga för de bits å luktar konstigt ;)
Så om nån här inne skulle vilja ta hand om en illervänlig hund ett tag? så skulle det vara jätte kul! Eller om ni vet nån som vill.
Han är en blanding mellan jack russel och strävhårig foxterrier, väger runt 8 kilo skulle jag tro. Älskar att åka bil, tåg, buss, tunnelbana, rubbet går fin fint :)

Hoppas att ni hittar någon som kan ta hand om honom för en tid framöver!
Känner mig sugen men bor ju varken i hus eller har den tiden!
Kanon fin e han!
Gud vad söt han är.
Jo tänkte höra om du har skrivit på Hundar.ifokus oxå??? Där kan du säkert oxå få lite hjälp.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
vart där inne å kollat å de har inget annons forum heller.
men du kan säkert skriva ut att du ska omplacera din hund. Tror inte det är några problem. Hör med Åsa hon är Medarbetare där inne. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
de ska ändå inte ha någon hund själva helst så

Fast precis som att vi har folk som inte har illrar här inne men har intresset så finns det folk som inte har hund men har intresset där inne :-)
Så varför inte testa på hundar.ifokus.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
för det är ett hundinriktat forum, hehe. å av dem har jag fått nog.