6mån illerhona omplaceres
En viltfärgad hona född 15juni 2009 från min uppfödning (Murgrönans) söker nytt hem att få komma till.
Vaccinerad, chipmärkt, försäkrad och registrerad. Hon ligger över 900gram, är lite dominant men går att träna bort med en fast hand. Funkar bra ihop med andra illrar, är väldigt lekfull och social. Medföljer filt/sovpåse +sele +leksaker +Totally ferret baby foder.
Hon finns just nu i "fosterhem" i Umeå. Ev transport neråt landet kan ordnas efter överenskommelse.
För mer info maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com elller ring. 073-6764436
*putt*
*putt*

hej igen
jag och min sambo la ut ett inlägg om att vi vill ha en 6 månader gammal iller och vi har även svarat på 1 av dina andra inlägg. som sagt finns att nås på mobil: 0707182897 Html: xVivalafrancex@hotmail.com Mvh Liam / Alexandra
#3: Det bästa är nog att du ringer upp Cannaydia och pratar med henne. Annars skulle hon få ringa många människor.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vi har redan ringt vid ett antal gånger men får inget svar. därför skrev vi dessa svaren på hennes inlägg :)
Ah se där =) hehe.

#6 Får hoppas att hon ser vårat intresse :) vore en underbar julklapp till oss 

Har hört att det är många som försökt nå Malin både via mail och telefon utan att få kontakt.
Vet inte vad det är för fel, men kan vara bra för Malin att veta kanske.

#8 Vore jätte snällt ifall ni kunde meddela henne om att intresset finns från våran sida då vi är medvetna om att många av er är nära vänner här inne 
#8 Har inte fått denna info själv så det var intressant att veta. Nyligen eller är de längre tillbaka som folk inte fått kontakt med mig? gäller det min uppfödar mailadress? eller någon annan mailadress? (tänker på omplacerings adressen eller privata) fastnar mailen eller var tar de då vägen må tro? Får man alltså inga svar ens när man mailar mig? (brukar svara så snart jag kan och på alla mail jag får, även om jag inte har tiden att svara dagligen). Mobilen vet jag kan vara tradigt att få tag i mig då jag inte kan ha den med när jag jobbar och inte heller under hela min fria tid. Men det jag hänvisar att man gör -skicka ett sms om vad saken gäller så ringer jag upp så snart jag kan! Har jag bara ett missat samtal med okänd nummer ringer jag sällan tillbaka.

#10 Jag hörde bara att folk pratade om det på illerträffen. Det var flertalet som hade mailat till den mailen som står i omplaceringsannonserna och aldrig hört någonting tillbaka bara.
Samt då att de ringt, lämnat meddelande med tel.nr men ingen ringer tillbaka.
Jag forskade inte så mycket vidare i det, men kom på det nu när jag såg det i trådarna här.
#10 Jag har också hört ett flertal liknande historier som Ulrika gällande folk som försökt nå dig på telefon och omplaceringsmailen.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Tråden kan låsas, annonsen är EJ aktuell längre, hon har hittat ett super gott hem!
Då låser jag tråden nu.
Mvh Madde // Medarbetare