hjälp mig hitta bustrollet
hittar inte Holly nu på morgonen
vart brukar dom gömma sig?

I garderober, under möbler så som soffa el.dyl., bakom böcker i bokhyllor, under badkar, i tvättsäckar och om ni har något litet krypin under ett skåp eller liknande så är det troligen populärt både som matgömma och som sovplats.

prova skrammal med deras godisburk så kanske hon kommer fram
garderober, i åvan på under skåp, tvättkorgar,har fått berättet för mig att bustroll älskar trånga mörka vrår…………..jag brukar fundera på vart jag skulle gömma mig om jag var en trassel sudd . kolla alla fönster och dörrar ut så inget ståt öppet även en liten springa kan dom klämma sig igenom locka med gott gott LYCKA TILL
Under varmvattenberedaren är en favorit här, men vad vi letade innan vi kom på det. Numera så ligger det en puff där :-)
Nu på vintern med vinterpäls och hull verkar Bogey uppskatta lite svalare platser som bakom tidningskorgen i burspråket eller längst in i hörnet under grabbens säng som är mot yttervägg, kanske ni har nått liknande lite svalare ställe som kanske uppskattas just nu.
Hur har det gått?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

hittade du henne?

ja bakom en väska i torkskåpet
Vilken tur att du fann henne, om det händer igen så vänd upp o ner på hela lägenheten, finner du henne inte så gör om samma procedur igen.
Va bra att du hittade henne,underbart.
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Så skönt att du fann henne. Och nu vet du om ett ställe att börja leta nästa gång. Och med tanke på att det var uppskattat att ligga i torkskåpet så var aktsam om du ska torka kläder.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jo vi använder det aldrig
härligt artt du hittade henne