Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 533 ggr
nenne78
0

hjälp mig hitta bustrollet

hittar  inte Holly nu  på morgonen

vart brukar  dom gömma sig?

Sniffit
0

I garderober, under möbler så som soffa el.dyl., bakom böcker i bokhyllor, under badkar, i tvättsäckar och om ni har något litet krypin under ett skåp eller liknande så är det troligen populärt både som matgömma och som sovplats.

FerretCrow
0

prova skrammal med deras godisburk så kanske hon kommer fram

knasluvan
0

garderober, i åvan på under skåp, tvättkorgar,har fått berättet för mig att bustroll älskar trånga mörka vrår…………..jag brukar fundera på vart jag skulle gömma mig om jag var en trassel sudd . kolla alla fönster och dörrar ut så inget ståt öppet även en liten springa kan dom klämma sig igenom   locka med gott gott  LYCKA TILL

Bogey
0

Under varmvattenberedaren är en favorit här, men vad vi letade innan vi kom på det. Numera så ligger det en puff där :-)

Nu på vintern med vinterpäls och hull verkar Bogey uppskatta lite svalare platser som bakom tidningskorgen i burspråket eller längst in i hörnet under grabbens säng som är mot yttervägg, kanske ni har nått liknande lite svalare ställe som kanske uppskattas just nu.

Madde
0

Hur har det gått?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

FerretCrow
0

hittade du henne?

nenne78
0

ja bakom en  väska i torkskåpet

Loveferrets
0

Vilken tur att du fann henne, om det händer igen så vänd upp o ner på hela lägenheten, finner du henne inte så gör om samma procedur igen.

MaaariaS
0

Va bra att du hittade henne,underbart.

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Denna kommentar har tagits bort.
Faxlin
0

Så skönt att du fann henne. Och nu vet du om ett ställe att börja leta nästa gång. Och med tanke på att det var uppskattat att ligga i torkskåpet så var aktsam om du ska torka kläder.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nenne78
0

jo vi använder det aldrig

knasluvan
0

härligt artt du hittade henneGlad