Iller iFokus

Iller

Etiketter: sajtenifokus
Läst 479 ggr
cannaydia
0

OT. Varit fel på ifokus?

Loggade in mig idag och inkorgen blinkar har fått 146nya meddelanden här på iFokus och det är alltså mail ifrån slutet av 2008/början av 2009 och frammåt och jag INTE fått förens nu!!??

Så om någon skickat mig pm här så vet ni nu varför ni inte fått svar och jag kommer inte orka läsa alla 146 gamla pm så känner ni att det var något ni ville ha svar på/berätta maila mig ist: murgronansilleruppfodning@hotmail.com

Illernastet
0

Jag har 54 stycken. men inga riktiga meddelanden…

sarae
0
becka89
0

79 hade jag

JossanH
0

jag som bara hade 42!!! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

TottsiGirl
0

hehe ja tyckte mina 38 va tillräckligt Förvånad

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Banankaka320
0

Jag hade en :D Men det ser ut som jag inte läst något på forumet, vilket jag har.. trodde det var fel på skolans datorer xD

Bogey
0

94 olästa och alla meddelanden och inlägg förblir olästa så snart man klickar på nästa.

becka89
0

Är det bara jag som ser att det står Anonym på alla användare utom den som startat tråden???:S:S

Hayley
0

#8 nope jag ser oxå bara anonyma andvändare :S verkar vara en stor bugg på iFokus..

Illernastet
0

Jag ser alla namnen. Vad är detta? haha

Loveferrets
0

Det är bara en bugg som sagt

FerretCrow
0

haha jag hade 284 olästa pm och det var innan jag såg denna tråd så jag fick en smärre chock =)

Faxlin
0

Jag har bara 15 olästa, fast det inte finns några olästa. Men som sagt var. Grabbarna vet om problemet och de jobbar på det.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag fick mig en chock i morse med 1110 meddelanden. hehe inte vad jag hade räknat med i morse.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Bogey
0

Har fortfarande lite småbuggar.

Bl.a. så är nästan alltid tråden "Napoleon är min kämpe.." markerad som oläst. Markerar jag den som läst så blir den omarkerad igen så snart jag byter tråd.

Hade även ett par "olästa meddelanden för en stund sen.

Loveferrets
0

Japp det är Error för full hals, när man byter sida, olästa medd, svarar på inlägg , det har hållt på hela eftermiddan o jag hoppas dom har fixat de snart för de e frustrerande.