Bilder från Skara träffen!
Så… som enda fotograf har jag faktiskt tagit mig mig i kragen och laddat upp bilderna! Så här kommer en hel hurv!
Pia, jonny & Hanna
självklart planeras valpar efter detta fantastiska par ;)
nu komme rlite jämförelsebilderna på systrarna dweia och nolita…
hrm… så olika men ändå så otroligt lika… särskilt mitt på :P

Hälsningar Malin

Jisses vad mörk min Nolita ser ut mot syrran. Sötnosarna!
Och Molly som bara gick och la sig hos Emoflickan och somnade. Otrohet kallas sånt!

Vilka underbara bilder, hoppas ni hade kul
Hade garanterat kommit om jag inte bott så långt bort =P

ÅÅ vad roligt det ser ut och vilka under bara bilder.
tack för en jätte fin iller träff arrak ser redan fram e4mot nästa ;P

Missade att säga att visst är det Erik på #1.
Vi tackar för en trevlig träff, Zingo kommer gärna tillbaka till alla underbara sovplatser och ser fram emot att däcka i Ulrikas knä även nästa år ;)
tackar även för julklappen som blev totalt lämlestad efter 5 minuter här hemma, medans min lilla päls förvandlades till ett monster så fort han såg sin nya leksak, så fick den tyvärr en hederlig begravning i papperskorgen, efter en snabb död i resultat av ca 5000 hål av tänder, färgen försvann med snörningen runt bollen och några söta färgglada trådar som satt i en toffs försvann med, så vi kan ju säga att han lyckades få den att se ut som hunden vart på den :P
www.blueberryhedgehogs.com

Sötis-Zingo behöver inte vänta ända tills nästa år för att hamna i mitt knä om han absolut inte vill.
Man ser ju på #21 hur himla bra vi färgmatchar varandra.
#49 Oh jag skall passa detta medelande till han när han vaknar :P
haha ja eller hur :D
www.blueberryhedgehogs.com

#5 jag misstänker att det är r MIN sötkille ;) ä
Ser ut som att ni hade en underbar träff. Får satsa på nästa istället. =) Var ju uppbokad i helgen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#51 hrm… jo.. ehh.. hmm host… kaaaanske :P
Naw, en massa sötpälsar!
Dweia ser ju ut att skrocka gott i #40. Om hon hade snott Arraks tomteluva hade det ju varit klockrent!
Och sen är det Maja med J ;P Hon är f.ö. nerkärad i sin nya fina puff som hon delar med en råtta och ett lamm.
_No way! Yes way!