Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 1134 ggr
sarae
0

Illrar i Amelia!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yup, nu är illrar på tapeten igen! Senaste nummret av Amelia har en artilkel om vår alldeles egna Aviendha här inne, och hennes illrar. Förutom bra artikel, så finns det fantastiska bilder på henne och illrarna!

Musiken
0

Va? Nej vad roligt!! Kan nagon scanna in och maila? Eller ar det bara jag som inte hittar pa hemsidan? Tyst

Loveferrets
0

Jag vill oxå läsa o se

sarae
0

verkar inte ha dykt upp på hemsidan ännu :S

MiniSku-
0

Hihi ja det var en bra bild faktist!

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

Sarah
0

supernytt nr? fanns inte i den jag köpte häromdagen ;)

sarae
0

#5 kom idag tror jag visst :)

Sarah
0

det måste man ju kolla in :)

Sara
0

Nice!

Sara

Aviendha
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tackar :)

Är rätt nöjd med bilderna faktiskt, kul att ha :)

Johan-
0

Jag läste det idag, en riktigt trevlig artikel! Och riktigt bra bilder! =)

Musiken
0

Far man fraga hur det kom sig att du hamnade i tidningen? :)

Norrskenets
0

Aviendha Det tog ett tag för dem att få det i tidningen=)

Vad kostar Amelia tidningen?hade vart kul att läsa artikeln=)

Aviendha
0

#10 Tackar :)

#11 Visst får man fråga det :)

Inne på gojor.ifokus så sökte de efter goja eller djur som hade hjälpt en med ens hälsa på något sätt, så jag, spontan som jag är svarade jag om de inte kunde tänka sig illrar + ägare och det nappade de på, för de ville ha ngt mer udda, hund och katt hade de ju.

Så då bar det av till stockholm för smink och foto helt enkelt :)

#12 Hm, bra fråga. Tror jag gav 36 i kiosken här om jag inte minns fel.

Norrskenets
0

#13 Okej, hoppas jag hinner få tag i ett ex.=)

Loveferrets
0

Heter tidningen Amelia ? ska ner o kolla imon o se ifall dom har nån kvar.

Aviendha
0

De brukar finnas framme ett tag :)

#15 Yes, Amelia heter den :) Det står "illrarna gav mig livslust" längst ner i hörnet på framsidan.

Loveferrets
0

#16, Tack, borde kanske veta nummer på tidiningen oxå ifall ?

Aviendha
0

#17 Nr 26 tror jag det är :)

Loveferrets
0

Okej tack ,

ska jag kolla imon,

sarae
0

står på hörnet på framsidan om iller iaf :)

Loveferrets
0

#20, bra de …tack

FerretCrow
0

Åh vill oxå köpa och läsa men kan inte ta mig till byn=( får tyvärr inte köra bil på några dagar =(

Norrskenets
0

#22 Jag köpte tidningen så om du kommer och hälsar på något så kan du få läsa=)

candycandye
0

Synd att den inte finns på nätet. Hade gärna velat läsa.

Madde
0

Jättefina bilder, jag har varit iväg och köpt tidningen. =) Ska läsa den när jag har tid.

Visst är det kul att kunna få såna här fina bilder oxå. =) Var ju själv med i Expressens bilaga Hallå för något år sen. =) Grymt skoj och jag förstår det var kul att åka iväg.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ceciliaolucifer
0

Jag har läst artikeln och den är väldigt gripande måste jag säga. Men jag tycker att den var urbra, :)

Du sa bra saker om iller utan att bli invecklad, och lämnade tillräckligt med info för att man ska bli nyfiken på iller som husdjur :)

Bogey
0

Frugan köpte tidningen, så kan ni ge er till tåls så ska jag försöka skanna den på jobbet till vecka. Blir dock s-v men hoppas det duger ändå

Musiken
0

Super Bogey! :D

candycandye
0

Hade vart superbra!

FerretCrow
0

#23 tack det var snällt. annars så ska jag in till byn till veckan och då kanske den finns kvar =)

Någon som vet hur ofta det kommer ett nytt nummer av amelia?

elinn
0

Tror de kommer med ca två veckors mellanrum. Så än finns det tid till att hinna handla =)

FerretCrow
0

jo men då ska jag söka den på våra två affärer och våran enda koisk och hoppas på det bästa =)

StickyKitten
0

Läste artikeln, kul med lite iller-uppmärksamhet! Glad I övrigt en skittidning enligt mig, mycket ointressant skräp.

Sarah
0

kul kul! visste inte att det var djurskyddsinspektör du skulle bli. det är guld!!!!!!!!!!!

Aviendha
0

Tack alla! :)

#33 Hahaha, jag håller helt med dig! Det är ju inte precis det jag längtar efter att se i tidningshyllan i vanliga fall ;)

#34 Yes, det är tanken, om jag inte fastnar i något annat djurrelaterat på vägen så :P Men jag hoppas!

Bogey
0

Det blev ingen höjdarkopia för skannern kunde inte hantera tidningsformatet  så jag fick gå omvägen över kopieringsmaskinen, men den går att läsa och bilden har ni ju i färg ovan.

Håll till godo Glad

Loveferrets
0

Tacl Bogey,

Lycka till med din utbildning Aviendha.

FerretCrow
0

Japp idag bär det av in till byn och söka efter tidningen =)

candycandye
0

Tack, hade inte haft bågon möjlighet att få tag i tidningen och ville gärna läst artikeln.Tack igen.

Den var grymt bra tycker jag!

FerretCrow
0

YIPPIE!!! var nyss in till byn och sökte tidningen. det fanns en kvar och den fick jag =) verkligen en kanon artikel =)

UlrikaD
0

Nu har även jag köpt Amelia. Är nog första gången på vääääldigt länge jag köpt en tidning.

Så ikväll när alla djuren fått sitt ska jag bädda ner mig i soffan med gänget så ska vi läsa tillsammans.

Aviendha: Kommer att ge dig Mollys åsikter lite privat senare.Flört