Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 459 ggr
ferretgirl
0

OT Var på bio ikväll OT

Hejsan alla!!!!

Var på bio idag med mina söner och svärdotter, vi såg 2012. Det var den bästa och mest aktion fyllda film jag har sett på länge. Vet inte hur många gångar jag duckade och höll igen skrik bara så spännande den var. Helt värd 5 solar, bi eller vad nu alla kritiker brukar sätta när dom ser på filmer. Kan lungt rekomendera er att gå och se den. Och jag ska deffenitivt köpa den när den kommer på DVD.

Christel.

LinaN
0

Vad kul att höra något positivt om filmen, många tidningar har ju totalratat filmen.

Själv är jag väldigt förtjust i katastroffilmer. twister, armageddon, day after tomorrow osv osv… :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Veronica
0

Kul att höra! Ska troligtvis gå och se den på söndag =)

Amor vincit omnia

emelieaxelsson
0

Tack för tipset, nu tänker jag definitivt gå och se den =)

ferretgirl
0

Den rekomenderas varm från mig, som #1# gillar jag också denna sortens filmer, så för oss som gillar dessa filmer är den deffinitivt värt sitt pris på 120:-/billjett.

Faxlin
0

#2: får man ta med sig bebisar på bio? Tungan ute

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Ja Åsa, bebbar var tillåtna om den var i magen som på min svärdotter som snart är i 3:e månaden med Peters och hennes första barn samman. Men filmen är ganska så högljud i ljudefekterna, så kanske dom reagerar med att sparkas hahaha.

Veronica
0

#5 Haha….nu var ju du rolig Tungan ute Det är ju någon som tjatat på att jag ska gå på bio så hon får vara barnvakt…..och nu när jag planerar det så är du oförskämd och dum…hmm….ska nog stanna hemma jag…..

Amor vincit omnia

Faxlin
0

#7: Va? Har någon tjatat om att få vara barnvakt? Vem kan det vara Oskyldig Nejdå, skämt och sido, klart du ska gå på Bio. Och vet du jag ska lära min lilla Groda en massa bus. :-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#8 Hmm…ska nog ta den föreställningen som är kl 21 istället för den klockan 14….för då sover hon iallafall Tungan ute

Amor vincit omnia

Faxlin
0

#9: haha, va?? Törs du inte lämna grodan till mig? Förvånad

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#10 Kyss

Amor vincit omnia

nenne78
0

Gladsåg den i fredags rekomenderas varmt 5 av 5

emelieaxelsson
0

Jag såg den i söndags, och den var grym :) Tack för tipset ferretgirl!

ferretgirl
0

INgen orsak emelieaxel. Brukar rannars inte ekomenderar filmer. Och just denna filmen var så bra så jag var bara tvungen att rekomendera den.