OT: till alla oss som väntar på snön
förhoppningsvis stämmer prognosen och vi får i de flesta delarna i sverige idag/natt 10cm snö :) *wie* då ska iaf jag ut och busa med Dior i snön. (bäst att passa på) Så Åsa du kanske inte behöver posta ngn snö åt mig i alla fall ;)

Nähäää är det sant!???? Finns det chans till snö idag =) Ååå va glad jag blir!! HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!!

usch, skrapa rutan, köra långsamt osv osv.. nej det som varit så perfekt vinter hitills!

#0: Det gick ju inte i alla fall. När jag skulle packa ihop snön åt dig så var den tack och lov redan borta. Jag trodde du hade varit hit och hämtat det. Så var det alltså inte?
Nu hoppas jag du har gruvligt fel i alla fall. Jag vill inte ha snö. Jag vill inte ha snö. jag vill inte ha snö, jag vill inte ha snö. Jag vill inte ha snö, jag vill inte ha snö.
Hmm, om jag tjatar tillräckligt kanske det slår in och jag slipper det. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nä.. men det kanske var ngn annan som kom och snodde all snön ;)
jag hoppas att jag inte har "gruvligt fel", har bara haft snö i ett dygn här nere i år, ingen vinter/julkänsla överhuvudtaget :'( så lite snö tycker jag allt att jag förtjänar :)

Jag hoppas att det kommer att vara snöfritt hela den här vintern:)

Ja vädret hänger inte med i våra årstider längre. Snö nu liksom? Vi kommer få det här i Enköping på torsdag/fredag.
jag börjar faktiskt tappa hoppet lite. nederbörd stämmer ju iaf, regnar som sjutton utanför. får hoppas på att snön kommer i natt eller så när det blir kallare :)

#2 och #5 Jag håller precis med er! Jag fantiserade häromdan om att det inte skulle komma nån snö alls..
Här in Lindesberg regnar det bara än så länge.
Vill ju gärna ha snö som illrarna får ut och leka i. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

här är det solsken och ingen snö =/
golf.ifokus.se
jag har haft snö i två nätter i rad, men varje morgon när jag har gått upp och börjat göra mig iordning för att gå ut med dior så har jag upptäckt att snön redan försvunnit 
Vi har ca 4 cm snö nu…..vet inte om jag ska vara glad eller ledsen….det ser ju fint ut, men jag hatar den där j****a slasken som blir efter att vägverket har saltat!!!!!
Amor vincit omnia

Usch här har vi snö. Och nu har man åter igen fått börja skotta vid stallet.
*snyft*
Jag vill inte ha snö. Fast minstingen blev glad när hon fick åka spark med Bella i knä :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars