Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 316 ggr
Guteillern
0

Illrarna har haft besök.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick vi besök av LeeLoo och pitya_celva och deras killar. Givetvis var illrarna också med, så det blev mycket lek och bus i stallet och endast lite småkäbbel.

Lägger upp några bilder och hoppas det kommer fler.

Ammi

Guteillern
0

Det var mycket busande, som sagt.

Guteillern
0

När jag kommit ½vägs bland bilderna, strejkade datorn. Så det kommer fler, någon annan dag. Sedan hoppas jag på att få se några av bilder som pitya_celva tog. :-)

Avslutar med bild på Nala.

Jätteroligt att ni hälsade på. Vi hörs och syns.

Ammi

LeeLoo
0

Åh, bra bilder Ammi & Carola ser fram emot fler snart när strejken är över! FlörtTack för idag! Kram

LeeLoo
0

Halvvägs hem från pitya_celva i innerstan, där vi spelat munchkin & käkat gott, hörde vi ett tjut i buren och det började lukta skunk.
Ops! vi hade fått med oss Rudvi i transportburen tillsammans med våra illrar.Generad
Så det var bara till att vända om och lämna tillbaka henne till paret som hade hunnit vända upp & ner på halva lägenheten. thihi *fniss*
sry!!

UlrikaG
0

råkat eller "råkat"?

Flört

christer64
0

söta dom ärCoolblir sotis på dig syrran

JossanH
0

#4 hahaha, därför jag alltid kollar en extra gång innan någon åker ifrån mig med en transportbur, hehe!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

haha, tänk vad lätt hänt det är att plocka fel iller. Jag höll ju på att få med mig Nettans ena tös en gång. Generad

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Guteillern
0

#4 humm råkade? *S* Roligt att du gillade bilderna. Här kommer 1 på Milly. Undrar när vi får se de bilder pitya_celva tog. Är nyfiken, för dom jag såg ikameran var helt underbara! /Ammi

Guteillern
0

#4 och här kommer Bumbi. Vilken fin kille han är. /Ammi

LeeLoo
0

#10 haha vilken fin bild på Bumbikillen!!

Och det är faktiskt sant jag hade inte för avsikt att kidnappa RudviGenerad

Nettan
0

Åsa; om jag inte minns fel så var det väl Trixie som du hade råkat få med dig?

Du är ju inte ensam om att ha plockat in henne i transportburen. Falo gjorde samma sak. Han tyckte att det lät lite konstigt i sin bur och nog sjutton fanns där en iller som inte skulle vara där.

Tjuvar och banditer är ni allihopa!  ;-)

Faxlin
0

#12: Generad Jo det var det. Men hon är söt lilla Trixie, och jag var ju faktiskt på väg att lämna min lilla ängel Bella där istället. haha, så jag hör inte till tjuvarna och banditerna jag bytte bara lite. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

pitya-celva
0

Hade jättekul i lördags :)

Trodde inte att jag skulle kunna lägga upp nägra bilder… men här kommer dom!

Fotade en hel del och sen när jag kom hem så skulle bilderna laddas in i datorn direkt tyckte jag. Då hänger sig datorhelvetet! Och bilderna försvinner spårlöst från minneskort och dator! Conny fixade lite med datorn och försökte hitta dom men utan tur. Dagen efter säger Lorenzo: "Älskling, jag ar hittat bilderna" Yey!!! Blir överlycklig så här kommer resultatet! Börjar med en mysande Casper!

När Lee och Conny försvann i lördags så började vi genast att leta efter Rudvi/Ronja, tänkte att hon låg väl någonstans och sov medvetslöst "a la iller". Började få lite panik efter ett tag och tog till och med isär vår hörnsoffa i hopp om att hon låg i den någonstans och sov. Men då vi sökt efter henne i halva lägenheten ringer det på dörren och vilka står där? Jo, Lee och Conny med Rudvi/Ronja!! Råkade och råkade… Säkert. ;)

pitya-celva
0

Myser…

pitya-celva
0

Lorenzo och Nala

pitya-celva
0

Sop-iller? :)

pitya-celva
0

Spana

pitya-celva
0

Conny gosar

pitya-celva
0

Puss!

pitya-celva
0

Posar

pitya-celva
0

Posar 2 :)

pitya-celva
0

Snygging!

pitya-celva
0

Så fin!

pitya-celva
0

Tittut!

pitya-celva
0

Men plocka upp mig då…?

pitya-celva
0

Ammie gosar

Mangafreak
0

Visst hade vi underbart roligt i lördags… jag är jätteglad att jag kunde komma hem en sväng. Det var så skoj att få träffa er och illrarna!

Pitya: fotona är underbara!! Jag och mamma funderar på att gå fotokurs… kanske hos dig? :)

Kramisar till er alla!!
Carola

Robinsnel
0

#27 shiit va långa klor!

LeeLoo
0

åh #24 blev verkligen bra! & Casper oxå! tror inte nån bild blev dålig som du la upp! Längtar tills nästa gång vi ses :)

pitya-celva
0

#28 Visst kan jag väl lära er endel :)

#30 Tack :) *rodnar lite* Längtar också! Blir mer fotande då, det kan du räkna med! Vill spela munchkin igen, och det blir roligare för er nu när ni kan det med. Epic kanske! :D

Mangafreak
0

Pitya & Lee: Vad sägs om söndag den 21:a januari hos oss? Då har vi en till illerkille här hemma.

Vi kan försöka förbereda fotoplats för en "liten" fotosession, så kan vi få lite proffesionella foton av våra små pälsbollar. Några speciella önskemål från dig Pitya?

/Carola

LeeLoo
0

#32 Ja, tror att det kan funka ska kolla upp det bättre & hör av mig till er!