illrarna sätter sina spår...
Var inneboende hos en kompis och hans tjej, Thomas och Tone, i 5 månader i Norge. Detta var fram till jul för ett år sedan.
Illrarna bodde på mitt rum och var bara ute i resten av lägenheten när jag hade uppsikt och inte Tone var hemma. Thomas var ute på sjön i fiskebåt i 4 månader så såg inte mycket av honom. Båda var lite rädda för illrarna och framförallt efter att Triton försökt sig på en ledarroll i hemmet ;)
I vilket fall, Tones plånbok försvann plötsligt spårlöst och jag hittade en gömd plånbok som Triton tagit, men det var en gammal som inte användes längre…
Tydligen hade hon hittat plånboken en tid senare i tyget under en soffa där illrarna gillade att vara när dom fick vara fria i hemmet.. Och att den skulle komma fram hade jag hela tiden i mitt bakhuvud då Triton ääälskar plånböcker. :)
Det försvann även en sko för Tone. I april/maj i år köpte hon nya, liknande skor… men nu har den gamla skon kommit fram! De har nämligen en "lös" duschkabin med golv så när det blev stopp i duschen nu i veckan så fann dom en sko där under. Kan bara säga Dexter ;P
Jag gillar när mina illrar sätter sina spår!! :D
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hehe härligt.
hahahah duuuuktiga barn you have trained them well :P
Hejja Illrarna! :P
Hälsningar Malin
Hahaha! Det där med plånböcker känner jag igen. Lilly tar min hela tiden. Dock är den för stor för att komma under soffan. När hon kommer på det ger hon upp. Men hon försöker så fort hon får tillfälle i förhoppningen om att den kommer under denna gången.
Haha, vilka härliga illrar du verkar ha =)
Triton tar verkligen alla plånböcker han kommer över. Ett antal väskor har blivit uppkrafsade och rånade om de stått på golvet här hemma. Jag har fått vända upp och ned på soffan krypa runt i garderober med ficklampa för att ge tillbaka plånböcker till gäster :)
Hittade min egen plånbok i förstärkaren i garderoben en gång. Snacka om tur att jag ens tittade där!
Sajtvärd på Iller.ifokus
# 5 hahahha
# 5
Hahaha!
Dom måste känna på sig att det finns något värde i plånböcker. Haha!