Senior barnen svidar om
Senior gänget är i full gång med pälsbytet. Vissa är helt klara, andra mitt i, men en sak är säker: jag älskar vinterpälsar :)
Så lite bilder på mitt senior gäng :)
Gameltantan Buffy, som nyss blivit sämsk!
Daisy rumpan…. hennes fulla fluffighet framgår inte på bild överhuvudtaget!
Dweia… även denna dam är läskigt fluffig, även om det inte heller syns på bild
hon ser knappast ut att vara den skarpaste kniven i lådan den här damen ;)
Ludde Lump som vanligt i sin "to be or not to be silver eller övrig" - fas
Aylen mitt i pälsbytet, hon ser så hysteriskt rolig ut!
Aylen igen! Med mask numera ;) om än lite ojämn än så länge
Åhh, TaffTaff är aldeles underbar ju! Och hon har så fin vintervikt, alltså hur det satt sig på kroppen.
Men vad har du gjort med Dweia?! Har du rakat henne? Hon var ju nästan mer angora än Daisy när jag kikade på henne häromdagen :P Fusk!
Paulina

Åh tuffy…. men dweia… jaja, det man inte har innanför pannbenet får man väl kompensera med fluff
#11 har inte gjort nånting ju… däremot verkar kameran ha en "slicka pälsen platt funktion"
#12 frågan är om hon inte behöver ännu mera fluff :S

#13 hon har kompenserat rätt bra med att trycka ut ett daisyfluff=p
#14 hahaha sant.. och ett Theo fluff :)
Och jo, Aylen va… Du är medveten om att hon bara bor hos dig på lån för ev avel? :P
Paulina
Vilka snyggingar :)
#16 hrm…. hittar inget sådant kontrakt här hemma… sorrrrryyyy :P
#17 tack!

Visade Molly bilderna på Daisy och hon säger glatt att hon också kan göra såna om hon vill.
Tänkt dig måååånga Daisysar…..
#18 Nej, det förolyckades väl i någon av dina otaliga gerillaattacker! Men det är lugnt, jag har en kopia!! 
Paulina

Så fina bilder Sara!
vilka fluffisar :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Åh, vad jag gillar Aylen! Andra bilden var ju hur söt som helst
O så söta dom e allihopa.
Dweia är ruskigt lik gimli på bild nr #5 :) Sjukt fina bilder, dom är underbara allihop!
#22 fluffisar e bara förnamnet på vissa av dem :s Den där angora genen säger jag bara!
#23 Aylen är faktiskt rätt så underbar hela hon, även om hon nu ser något komisk ut :P
#24 tackar :)
#25 jasså? ser han oxå mindre slug ut? :P
#25 ja, men eller hur!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Sara, hahahaha, ja skojja inte..gimmlan är inte den smartaste om vi säger så ;) hela ansiktet o framförallt nosen är en kopia :)
#23 kan han också stå med nosen välparkerad i 45 graders vinkel? :P
#19 vill du verkligen ha många sånna? ;s

#30 Japp, massor. Fast jag vill ha Mollys hjärna i Daisys fluff tror jag. Det måste väl gå att ordna? Valpsäsong…here I come.
#31 hahaha klart bra val.. do it :P
#31, hahahhahaha
Dom är ju såna snyggingar :)