Iller iFokus

Iller

Etiketter: utställningarträffar
Läst 626 ggr
Bogey
0

Illerträff i Gävle, kanske??

Med risk för att jag sätter onödig press på illerfolket i Gävle med omnejd, men jag måste ju få fråga :-)

Älvkarlebyträffen i somras regnade ju tyvärr bort så min undran är om det finns några nya planer på en träff runt Gävle nu i höst?

Passar bara tidpunkten så finns i.a.f. intresse att delta från Falun.
Hoppas ju även på lite Jormgos om Veronica skulle deltaSkrattande

Norrskenets
0

Även jag och förhoppnings vis någon till här uppe är intresserade av en gävleträff=) bara datum passar och vädret är bra.

Faxlin
0

Men då får vi väl se till att fixa ihop en träff då :-)
Ska bara höra vad sambon säger och de andra iller ägarna i Gävle. Vore bra om vi kunde vara någonstans där man faktiskt kangåin med illrarna. Så det bör bli Elins hem eller mitt som vi kan få plats i :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0
elinn
0

Jag är helt klart på en träff =) Skulle vara superkul nu när det var ett tag sedan det var någon här omkring…

Jag är ledig helger jämna veckor och jobbar till 12 ojämna veckor så ska vi vara hos mig vill jag gärna att det ska vara en jämnt vecka så jag slipper stressa hem och fixa iordning. Men om Åsa (eller någon annan) kan/vill ha hos sig spelar det ingen roll för mig vilket datum det blir. Förutom 2-4 oktober för då är jag upptagen.

mandariiin
0

jag vill, om jag får lifta med cilla!

Veronica
0

#4 Om det blir en jämn helg så kan inte jag…jobbar då =(

#2 Hade vi bott lite större så hade vi kanske kunnat vara här, men i en 2:a på 50 kvm med ett vardagsrum + sovrum som är illerfritt så finns det inte så mycket yta kvar =) Speciellt om inte alla illrar går ihop….hmm….ett gäng på toa, ett på balkongen och sedan valphagar på resten av ytan *fniss* skulle vara kul att se Skrattande

Men som sagt, ojämna helger och vardagar (iallafall vad jag vet tom 17 november) kan jag =)

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Men okej. Jag vill gärna att Veronica ska kunna vara med. Och då det inte går om vi är hos Elin så får vi vara hos mig då :-)

Har inte frågat sambon visserligen, men jaja, han överlever nog. Om inte annat får han åka till svärfar och basta eller något :-)

Ska bara kika i kalendern så det passar här med så återkommer jag.

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#7 Vad snäll du är….för jag vill gärna vara med…och jorm förstås, Sassa får nog stanna hemma tror jag, annars kan vi ju alltid stänga in henne någonstans för om hon får vara ute med de andra så lär det skrikas bra! Lilla skitfian, tror hon är störst bäst och vackrast, en gång om dagen (ibland 2) så ska hon visa Jorm vem som bestämmer och då får han springa =)

Amor vincit omnia

Faxlin
0

#8: Eller så får hon följamed och kaxa mot mina lika bestämda töser :-) Hon kanske behöver mothugg damen för att uppskatta snälla Jorm :-)

Audiatur et altera pars

Bayliz
0

å, jag vill komma :) kanske får med mig sambon med :) säg till när datum är bestämt :) kul om vi är hos dig åsa

Veronica
0

#9 Har du rätt i, lilla lebiggan….=)

Amor vincit omnia

Bayliz
0

blir det någe av?

elinn
0

Ja Åsa, hur går det med planeringen?

Faxlin
0

Försöker planera in här hemma. Väntar på samtal från svärmor bara så jag vet när de kommer och gratuelrar sonen som fyller nästa helg. Tänkte bara så att jag inte drar igång en illerträff när hela släkten dyker upp här :-)

Men under veckan ska jag kunna komma med ett datum åt er :-)

Audiatur et altera pars

Bayliz
0

tack :)

Ceciliaolucifer
0

#5 Jag vill om jag får lifta med Lia!!!

Norrskenets
0

hoppas jag kan få med mig någon/några ner=)

MiniSku-
0

Skulle också tycka att det vore roligt att komma men jag är inte säker på att mina små är fria ifrån loppor så jag vågar inte… =/

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

mandariiin
0

#16 haha, jag kör din bil!

Bogey
0

Eftersom Åsa's sambo är svårt sjuk så ligger en träff i Gävle nog på is ett tag, såvida inte nån annan Gävlebo tar upp stafettpinnen.

Faxlin
0

Det ligger i alla fall på is tills sambon får komma hem igen. Men får jag bara hem honom kommer ni alla vara välkomna hit.

Audiatur et altera pars

Bayliz
0

#21 hoppas han kryar på sig, vad har hänt ? mvh storvreta

Faxlin
0

#22: Han har fått en propp i hjärnan.

Audiatur et altera pars

Bayliz
0

#23 fy vad otäckt :/ inte kul sånt där. hälsa honom att krya på sig ordentligt. och ta hand om er.

nenne78
0

puffar upp tråden Kyss