OT. Presentera nya familjemedlemen
I lördags fick jag hem en ny familjemedlem till mig och Banditen.
Nämligen en 1årig dalmatinermixtik vid namn Celine. Hon är rädd för allt och alla, utan Banditen. De går jättebra tillsammans! Mkt bättre än jag trodde, de sov nyss tillsammans och Celine blir glad och viftar på svansen varje gång som hon ser honom 

Underbart att höra att de 2 funkar fint tillsammans :)
Kanske det funkar bättre med pojkillrarna, för jag har inga problem med Bella och Salami, han står mest lugnt och stilla och tittar förundrat på henne när hon hoppar jämfota runt honom, sen går han in bredvid soffan och sover.
Salsa och Bella, kan leka ihop, korta stunder, sen tycker jag att det blir för intensivt och särar dem åt. Mest för att Bella blir så exalterad och skäller högt. Maya vågar jag inte alls släppa ihop med Vofsen, Bella har redan ett ärr på nosen och vill nog inte ha fler ;)
Kanske en dag….?
#2 Ja det är jätteskönt :)
Skönt att Bella går ihop med två av illrarna iaf, bättre än inga.. och hoppas på att maya oxå förstår att man ska vara snäll mot vovven :)
Men är det inte Maya som har näsfetish? isf är det ju inte så "konstigt" om on sätter sig i Bellas nos, även att det är dumt ;)

Fniss! Jo det är Maya af Naasennafsen i egen hög person, som inte kan motstå en näsa/nos inom nafsavstånd ;)
Bella är ju trots allt hund och ska av naturen sticka nosen i allt, så det är ju bäddat för problem.
Glömde säga att Celine är jättevacker!!!
grattis! va fin hon är å va bra att de går så bra ihop!! :)