Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 910 ggr
sarae
0

Min lille pojk har blivit stor!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I helgen var vi på Viking Ildern i Norge, och där fick jag äntligen chansen att få träffa min valp Razzmatazz Hurricane, som jag inte sett sedan han flyttade härifrån vid 10 veckors ålder.

När jag först fick se honom fick jag en smärre chock, ok att han var störst i kullen, och stor som liten, men jisses…. hade aldrig kunnat tro att han skulle vara så stor nu! Som en björn! Alldeles underbar!!! Fantastisk päls, stor som en björn och precis lika mysig och go! Började faktiskt gråta en sväng när jag först höll honom. Min "lille" sötnos!

Jag är nog fortfarande i chock över hur underbar han blivit!

Tack Hanna för att han har det så otroligt bra!! (och för att jag fick kidnappa honom typ halva dagen!)

Så nu lite obligatoriskt bildspam på björnen!

sarae
0
sarae
0
sarae
0
sarae
0

Karln som höll honom var inte heller så liten..

sarae
0
sarae
0
sarae
0
Loveferrets
0

Underbart söt o så stor fin, härligt att se, vilken lycka att få se honom ha växt till sig så.

emoflickan
0

oj! jäklar vad stor han är…minns honom bara som den lille skiten som vann mitt hjärta när vi var o hälsa på i somras..:)

sarae
0

så kul var det att få träffa mamma igen..

sarae
0
sarae
0

Ett försök till att mäta storleksskillnad

sarae
0

#9 yes.. stor är han… tror faktiskt att han med päls och allt t.om kan se större ut än avanti Skäms

Sofieen
0

# 4

Men herre jisses så stor! Okej att han var stor, men där såg han extremt stor ut =)

sarae
0
enbartmalin
0

Haha han ser nästan ut som en tvättbjörn ;)

Vad väger han?

Hälsningar Malin

sarae
0

#16 har för mig att hanna sa att han vägde 2,4 eller nått vi senaste vägning, men jag vet inte hur länge sen det var. Kan däremot intyga att det mesta faktiskt är muskler på honom, så han är en riktigt bastant kille, precis som sin far

JossanH
0

o herre jisse vad stor han är!! Ser helt enorm ut!! Men söt :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

Det var… makalöst att hålla i honom kan jag meddela! Jag har ju känt tunga illrar förr, men han var bara grov och extremt satt. Kompakt vikt med andra ord, och så go!

[HannahoHenrik]
0

Oh vilken söt iller…..riktigt "litet" charmtroll… Flört Han ser ut som ett monster, kan knappt själv fatta att han ser så stor ut ändå ser jag honom varje dag. Ja tack själv Sara att du fött upp en sån underbar dunderklump. Får jag sno bilderna o behålla för egen räkning?

Strumpan
0

Han var verkligen vacker!

Mvh Jenny

UlrikaD
0

Så stor var han inte direkt när han var här och klängde mig i håret.Flört

sarae
0

#20 Skäms självklart får du sno bilderna :) Ge gospojken en jätte puss (i tillägg till det hundratal han fick igår) från mormor :)

JossanH
0

Jag tänker bara på hur Skit skulle se ut i jämförelse.. Skiten är pytteliten och kort… Tror Razz skulle kunna ha honom som en boa.. Men inte en halsduk för det skulle nog inte räcka runt nacken på honom :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
0

Man GNÖK!!!! vilken snygging. men hur tusan fick mamma plats med denna klump i magen =P

sarae
0

#24 HAHAHAHAHA du har nog inte fel… hans systrar är rejäla töser, men de såg ut som harlortar bredvid honom

#25 precis det vi också diskuterade igår…. kan erkännas att även adria var oerhört skeptiskt till det hela :P

FerretCrow
0

#26 Jag är kär, kan du tjata på gubben åt mig om att jag vill ha en till sådann björn. han förstår inte de XD

sarae
0

#27 hahahaha tror dessvärre inte hanna släpper honom ifrån sig så lätt ;)

LinaN
0

Sarae, är du säker på att det där är en iller? Ser mer ut som en enfärgad tvättbjörn! :D

Jisses så tjusig kille! Hade nog blivit mörkrädd om ajg träffade honom på en mörk bakgata i norge :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

FerretCrow
0

#28 nej men det ska vara en likadan inte just han =P

TottsiGirl
0

My lord vilken nalle :) Helt underbart fin!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[HannahoHenrik]
0

Jadå Sara det ska jag göra :D