4illerhonor födda 15juni säljes
Fyra illerhonor födda 15juni söker egna hem att få komma till nu, alla är viltfärgade. Chipmärkta, vaccinerade, registrerade, besiktade vid leverans. Valplåda medföljer. Tjejerna är sociala med människor och illrar, gillar att vara med och upptäcka.
Se www.murgronan.info.se för mer info, maila: murgronansilleruppfodnig@hotmail.com eller ring: 073-6764436
Vi finns på Gotland med fastlandsmöjligheter.
Jättesöta.

sååå fina =) Hade jag bara haft tillräckligt med pengar över hade jag helt klart köpt en av dem! =) Man kanske kunde ta en på avbetalning ;P =)
#4, Kanske blir svårt att avbetala om du redan har dåligt med pengar sen innan, allt kan ju hända,
*putt*

Åhh de är sååå underbara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#5 har inte direkt dåligt om pengar utan har planerat att flytta i oktober så har lagt undan de flesta av mina pengar för säkerhetskuld o ska vara mer än det behövs =) men avvaktar o ser efter flytten hur allt blir, då det är nog bäst så o inte dra med nån mer iller i flyttstressen som kan uppstå…o visst ja allt kan jo hända…men är jo svårt att låta bli att tänka på ett köp nu av en sån mörk sötnos innan nån annan får chansen på dem! ;)

åhhh så fina!!! =D
#13 de tackar för komplimangen.
Finns ännu honor kvar.
Vi kommer att finnas med på illerträffen i Hagsätra på fredag!
Finns i sthlm över helgen om någon vill komma förbi och kicka på dem.
självklart menar jag Hagaparken på fredag, inget annat =)

hur mycket kostar de, och är de vaccinerade. är lite sugen, men unget ännu bestämt bara frågar runt lite. :)
också måste jag rätta mig själv igen, lördag är det som gäller, inget annat.
#17 De är chippade, vaccinerade, besiktade, reggade mm pris: 3000:-

Otroligt söta. Hoppas att du hittar bra hem till dom.
// Liinda

#18 ok, men det är lite dyrt för oss tyvär.
#19 Tack. De kommer stanna här tills rätt hem dyker upp för dem. Skynda långsamt brukar vara bäst :-)
Åhh vilka sötnosar=) Är ute efter en hona till våran illertjej, Finns det någon kvar?? Skulle transport till fastlandet gå att ordna?
Har endast en viltfärgad hona född 2maj kvar. Maila om du är intresserad: murgronansilleruppfodning@hotmail.com
Strosan var JÄTTE fin, en iller jag skulle kunna tänka mig.
Hej…
letar efter en iller dessa här ser otroligt söta ut men är tyvärr långt ifrån där jag bor och kan inte med några möjligheter åka dit! om ni har några tips om det finns illrar till salu så skulle det vara jätte snällt om ni maila mig på Stampe.w@hotmail.com
eller ring 0735-212545. är illervan och vill helst ha en iller som är vaccinerad, chippad kastrerad och försäkrad behöver inte vara det men helst!!! tack
MvH Jessica Wittke
Denna tråd kan få låsas så den inte puttas upp igen. Tjejerna har fått egna hem.

Då låser jag den nu.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars