Världens mest rumsrenaste iller?
Det är nog Maja. Hon kan bajsa utanför någon enstaka gång om matte varit slarvig med att rengöra lådan. Och idag fick jag mig en smärre chock. Hon följde som vanligt med ut på balkongen när jag skulle röka, men ställde sig snabbt och började krafsa på dörren. Släppte inte in henne, så istället sprang hon och klättrade upp i en av blomlådorna (som hon brukar få krafsa runt i), ställde sig i ett hörn och bajsade.
T.o.m. utomhus är hon rumsren 
_No way! Yes way!

Sara
Precis som pegasus här hemma :P Var ute och gick med honom i stan på kvällen. Han var så jobbig och ville upp, och ner, och upp, och ner när jag väntade utanför affären på min kille. Bestämde mig för att börja gå hemmåt och då äntligen gick vi förbi en "blomlåda" utanför en trappuppgång. Han hoppade i och var väldigt nöjd då han äääntligen kunde gå på toa :)
Samma sak hos mina föräldrar på altanen. Då gick han i en rund liten kruka som var alldeles för liten att göra behov i egentligen :D
Sajtvärd på Iller.ifokus
hahahaha hon e väluppfostrad, skönt hon e så duktig fast mindre trevligt att välja blomlådan som toa men det var säkert protest för hon ej fick följa med ut hehe.
Maja och Pegasus borde vara "poster childs" för hur duktiga illrar kan vara ;P
#3 Hon var med ute, och att hon sket i blomlådan gjorde inget. Det är "hennes" blomlådor - vi har dem stående på balkonggolvet med lite halvdöda växter i. Där får hon gräva och skita hur mycket hon vill ;)
_No way! Yes way!
Skulle Maja vilja träffa Lillly och lära henne ett och annat =)
Nejdå, Lilly har blivit ganska duktig ändå faktiskt. Hoppas hon blir lika duktig som Maja när hon blir stor 
#4, hahaha okej,
#4 haha, ja, ibland går det åt att visa upp de duktiga barnen också och inte bara de stygga ;P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vi har en lika underbar Maya :) Hon skulle aldrig drömma om att göra något utanför lådan! Men sen har vi dottern Salsa, hon går på lådan när hon vet att vi tittar på henne, annars går hon hellre på tidningen framför. Salami von Stinkenpissenstråle, går på tidning eller lådan i vardagsrummet, men i köket ska det pissas mot varje stolsben..suck! Man får väl vara tacksam att han håller sitt revirpinkande på plastgolvet ;)
#9 matte borde kanske investera i fin akvariesand till toaletterna så denna fina lyxdam får det hon vill- även inomhus :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
#9 matte borde kanske investera i fin akvariesand till toaletterna så denna fina lyxdam får det hon vill- även inomhus :P
Sajtvärd på Iller.ifokus