Goda varaktiga hem finnes!
Hej! Jag och en kamrat söker varsin illervän! Vi har länge varit sugna på Att skaffa iller men har av hänsyn till djuret väntat fram tills nu när vi fått varsin lägenhet och har mycket tid till de små liven! Vi söker hanar, helst valpar. Färg spelar ingen roll! Vi bor nära varandra och tänkte ha illrarna tillsammans så mycket som möjligt! Vi har läst böckerna, besökt hemsidorna, klappat varenda iller vi stött på under åren och nu känner vi oss alltså redo för att ta hem varsin liten krabat. Vi bor i Lidköping så det vore ju bra om illerpojkarna fanns relativt nära så att både vi och de slipper åka för länge!
Så om någon har två små trevliga illerpojkar som behöver varsitt gott hem som garanterat varar hela livet är ni mer än välkomna att höra av er! Tack på förhand!
MVH
Sidsel & Emmeli
Va kul med fler (blivande) illerägare i skaraborg! Känner inte till några fler i Lidköping, men i skara är vi iaf en 3-4 stycken :)
Lycka till i letandet!
Om ni tittar i kategorin omplaceringar köpes/säljes så har jag för mig det finns valpar kvar till salu, lycka till.
Den här uppfödaren har fina valpar kvar som behöver egna hem.
Finns på Gotland men levererar till fastlandet mot självkostnadspris om man inte kan åka själv. Kan själv rekommendera henne då vår lilla Bogey kommer från henne, Guteillern som hon kallar sig