Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 610 ggr
Faxlin
0

OT. Tack för trevligt sällskap

Ville bara skriva och tacka för det otroligt trevliga besöket jag fick igår kväll. Alltid roligt att träffa iller folk. Och att få visa upp sina älsklingar och skryta lite över dem är något som alltid är roligt :-)

Ledsen att många av mina pälsar visade sig från sina sämre sidor och bet dig i fötterna Cilla. De brukar verkligen inte bita i fötterna.

Tackar också cilla så mycket för dne utomrdentligt fina tvålen. Men den är helt klart för fin för attanvända dock. den får vara som prydnad. :-)

Kram och tack och välkommen tillbaka när ni vill

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

Aviiiiiiiiiis hehe.

mandariiin
0

tack för att vi fick komma, och äntligen fick jag träffa shantis mamma! Förvånad *helt såld*

Faxlin
0

#2: Det var super trevligt att träffa er igen. Och ja att få visa upp pälsarna är aldrig fel heller :-) Och visst är Stella en rätt go tös :-)

Audiatur et altera pars

mandariiin
0

stella var helt underbar! och jag tror att deras kommande utebur kommer bli toppen! önskar bara att jag själv hade haft möjlighet att göra något liknande här hemma. men det blir ju svårt i en lägenhet i centrala sundbyberg :P

Faxlin
0

haha, ja det blir liiite svårt att få till den uteburen under de förhållandena :-) Men som sagt, jag tror också att buren blir bra. De får lite lä samtidigt av väggarna liksom.

Audiatur et altera pars

mandariiin
0

verkligen toppen. och om ni tar ner granen som stod där så blir dte ju mer öppet för dom att se omgivningen.

Faxlin
0

Japp båda granarna ska bort. Vilket verkligen ska bli skönt. Även om det nu får vänta tills nästasommar. deär liksom lite högaatt få ner utan en lift :-)

Audiatur et altera pars

mandariiin
0

stege + platåskor?  Flört Tungan ute

Faxlin
0

Åhhh, kommer du och hjälper mig med det? Vill se de platåskorna tror jag :-)

Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

Tack för besöket det var jätte trevligt!
Jag blev impad utav Mirra, hon kuttrade så himla sött.

Jag har tokjobbat sedan lördags morse tills nu. Men nu är åbäket stängt för det här året! Benen är otroligt trötta men av någon anledning så har jag en otroligt snygg fot sedan i fredags? Oskyldig kan någon veta varför?

mandariiin
0

#10 jag vet varför!!!!

#9 självklart! tror jag har upp emot 10 par platå skor om jag ska vara ärlig. haha. buffalo nörd, javisst!

JossanH
0

#10 hmmm, din tattoo kanske?

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0
Faxlin
0

Så vill vi se din tatto Cilla. Du lovade ju det.

Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0
Faxlin
0

Stiligt, du kommer få mååånga frågor om vad det står.

Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

#16 Haha, så rätt så,..

mandariiin
0

men jag vet vad det står!!!! Tungan ute