Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 286 ggr
cannaydia
0

Djurexpo på Spånga

26-27 SEPTEMBER DJUREXPO PÅ SPÅNGA GYMNASIUM   Svenska Illervänner kommer att medverka på höstens Djurexpo på Spånga Gymnasium den 26-27 September. Kom och träffa våra illrar!   Öppet: 10.00 - 16.00 Entré: vuxen 30,-            Barn (6-12 år) 15,-   Ex på annat på Expot   Aktiviteter: Ponnyridning, Hunduppvisning, Ansiktsmålning, Klapp & kelhörna, Tipsrunda, servering, mm.   Träffa även Adventure-eleverna i Basecamp Spånga vid lägerelden, skjut pilbåge med Robin Hood (OBS! endast söndag)   VARMT VÄLKOMNA!   Adress: Olof Rudbecks väg 21 Färdväg: Pendeltåg till Spånga station Gångavstånd eller buss 117,118,119,514, 540 Från Vällingby T-bana: buss 118,514 Från Hässelby T-bana: buss 119 Från Brommaplan T-bana: buss 117

ferretgirl
0

Hade det inte varit så långt iväg, så hade det varit kul att besöka djurmässan. Men nu bor jag i HBG så det får vara så, får se nästa gång mässan är i Malmö istället, det är lite närmre mig.

cannaydia
0

Som gammal spånga elev rekomenderar jag verkligen deras djurexpo! Otroligt fin "djur"skola!

mandariiin
0

hur får man vara med och visa upp sina illrar på sånna saker? Oskyldig

cannaydia
0

#3 beroende på vad de är för aktivitet du vill delta i, kontakta den förening som medverkar i aktiviteten för att få klarhet i vad som gäller. :-)