Djurexpo på Spånga
26-27 SEPTEMBER DJUREXPO PÅ SPÅNGA GYMNASIUM Svenska Illervänner kommer att medverka på höstens Djurexpo på Spånga Gymnasium den 26-27 September. Kom och träffa våra illrar! Öppet: 10.00 - 16.00 Entré: vuxen 30,- Barn (6-12 år) 15,- Ex på annat på Expot Aktiviteter: Ponnyridning, Hunduppvisning, Ansiktsmålning, Klapp & kelhörna, Tipsrunda, servering, mm. Träffa även Adventure-eleverna i Basecamp Spånga vid lägerelden, skjut pilbåge med Robin Hood (OBS! endast söndag) VARMT VÄLKOMNA! Adress: Olof Rudbecks väg 21 Färdväg: Pendeltåg till Spånga station Gångavstånd eller buss 117,118,119,514, 540 Från Vällingby T-bana: buss 118,514 Från Hässelby T-bana: buss 119 Från Brommaplan T-bana: buss 117
Hade det inte varit så långt iväg, så hade det varit kul att besöka djurmässan. Men nu bor jag i HBG så det får vara så, får se nästa gång mässan är i Malmö istället, det är lite närmre mig.
Som gammal spånga elev rekomenderar jag verkligen deras djurexpo! Otroligt fin "djur"skola!

hur får man vara med och visa upp sina illrar på sånna saker? 
#3 beroende på vad de är för aktivitet du vill delta i, kontakta den förening som medverkar i aktiviteten för att få klarhet i vad som gäller. :-)