Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 567 ggr
HannaM
0

Mycket kan man säga..

.. om Alinda men hon är då inte dum=) Hon välte ut en kanna med lite vatten kvar rakt över parketten. Snabbt som attan drog hon ner min tröja som låg i fönstret. Hon torkar minsann upp efter sig när hon blöter ner=p

Loveferrets
0

#2, De kallas för väluppfostran hahaha, kanske ge henne dammsugaren o moppen nästa gång  ? hehehe

Aviendha
0

Ja, med alla de högtravande namnen kan man väl inte vänta sig annat ;) Valle kan ju minssan eftertorka med! Tror dock mina behöver lite skolning, kan jag hyra in dem på extraklasser med dina barn?

HannaM
0

Hon är ju smartare än matte i alla fall.. jag försökte dricka vatten ur ett glas, först hällde jag det i tröjärmen (fråga mig inte hur det gick till) och sen fick jag en kallsup.

Gilla
0

Smarta är de…verkligen.
Kom hem till ett bombnedslag idag.

Jag har börjat jobba igen efter att ha varit hemma sjukskriven i ett år då mina axlar hoppade ur led jämt (opererat nu)

Möttes av ett kaos.
De hade klättrat både högt o lågt (dit de normalt inte kommer upp o man gömt allt "aj, aj")

Tops över hela golvet…de hade verkligen tömt burken o spridit ut.
En påse med disketter var tömd..oxå de över hela golvet (hur kul nu illrar borde tycka att disketter är)
De hade haft ner en flaska ferretone o …hör o häpna…SKRUVAT av korken o tömt ut på golvet.
Inte bara öppnat "clicklocket"
Vetegroddsoljan hade de inte lyckats få upp.

Sen var det lite andra saker oxå.
Finns egentligen bara 2 skurkar att anklaga.
Didrik som klättrar högt som lågt o broder Wilmer som förmodligen stod under o hejade på o tog emot.
Hämden är ljuv matte…för att du lämnade oss i sticket.

Visst är de smarta ;o)

HannaM
0

#4 Då hoppas jag att dom hjälper til latt städ efter sig=)

Loveferrets
0

#4, hahahaha detta var tacken för att du lämnade dom så där.

Gilla
0

#5 städa?…det är ju det man hr slavmänniskor till ;o)
Jodå…ferretonen försökte de ju städa upp.
Tur iaf att flaskan nästan var tom så så mycket kan de inte ha fått i sig…

# jajemän ;o)

Sofieen
0

# 4

Hahaha! Kan tänka mig att det är jobbigt att städa upp, men efteråt lär man väl bara skratta åt det? Skrattande Det låter så sött. Haha!

HannaM
0

#7 På tal om att städa godis så gjorde elliott det väldigt duktigt en gång.. han städade upp nästan en hel påse greenies, han var inte så bra i magen sen=P

sayuri
0

#9 Tror jag mins det, han hjälpte även till att tömma mitt förråd. Fast sen var det nog inte lika gott skulle jag tro?

HannaM
0
sayuri
0

#11 Fast det var iaf inte något gott alls resten av den dagen/veckan;)