Mycket kan man säga..
.. om Alinda men hon är då inte dum=) Hon välte ut en kanna med lite vatten kvar rakt över parketten. Snabbt som attan drog hon ner min tröja som låg i fönstret. Hon torkar minsann upp efter sig när hon blöter ner=p
#2, De kallas för väluppfostran hahaha, kanske ge henne dammsugaren o moppen nästa gång ? hehehe
Ja, med alla de högtravande namnen kan man väl inte vänta sig annat ;) Valle kan ju minssan eftertorka med! Tror dock mina behöver lite skolning, kan jag hyra in dem på extraklasser med dina barn?
Paulina

Hon är ju smartare än matte i alla fall.. jag försökte dricka vatten ur ett glas, först hällde jag det i tröjärmen (fråga mig inte hur det gick till) och sen fick jag en kallsup.

Smarta är de…verkligen.
Kom hem till ett bombnedslag idag.
Jag har börjat jobba igen efter att ha varit hemma sjukskriven i ett år då mina axlar hoppade ur led jämt (opererat nu)
Möttes av ett kaos.
De hade klättrat både högt o lågt (dit de normalt inte kommer upp o man gömt allt "aj, aj")
Tops över hela golvet…de hade verkligen tömt burken o spridit ut.
En påse med disketter var tömd..oxå de över hela golvet (hur kul nu illrar borde tycka att disketter är)
De hade haft ner en flaska ferretone o …hör o häpna…SKRUVAT av korken o tömt ut på golvet.
Inte bara öppnat "clicklocket"
Vetegroddsoljan hade de inte lyckats få upp.
Sen var det lite andra saker oxå.
Finns egentligen bara 2 skurkar att anklaga.
Didrik som klättrar högt som lågt o broder Wilmer som förmodligen stod under o hejade på o tog emot.
Hämden är ljuv matte…för att du lämnade oss i sticket.
Visst är de smarta ;o)

#4 Då hoppas jag att dom hjälper til latt städ efter sig=)
#4, hahahaha detta var tacken för att du lämnade dom så där.

#5 städa?…det är ju det man hr slavmänniskor till ;o)
Jodå…ferretonen försökte de ju städa upp.
Tur iaf att flaskan nästan var tom så så mycket kan de inte ha fått i sig…
# jajemän ;o)
# 4
Hahaha! Kan tänka mig att det är jobbigt att städa upp, men efteråt lär man väl bara skratta åt det?
Det låter så sött. Haha!

#7 På tal om att städa godis så gjorde elliott det väldigt duktigt en gång.. han städade upp nästan en hel påse greenies, han var inte så bra i magen sen=P

#9 Tror jag mins det, han hjälpte även till att tömma mitt förråd. Fast sen var det nog inte lika gott skulle jag tro?

#10 Jodå, han äslkar dom fortfarande.

#11 Fast det var iaf inte något gott alls resten av den dagen/veckan;)