Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 156 ggr
Theres
0

OT Livet går min väg igen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Några kanske har uppmärksammat att mitt ex/bästa kompis hade slutat prata med mig.
Well, vi har sedan i lördags kollat en film (Pulse), pratat i telefon i över en timma, och just nu skriver vi på msn… och från att ha pratat varje dag, till inte alls, så är ju detta verkligen påväg uppåt igen =)

För övrigt så fick jag jättebra julklappar (och har tydligen en till som jag ska få som mamma inte har slagit in än) :P

Melwin luktar så gott så :P Det börjar redan märkas efter kastreringen. Och han gillar verkligen sina julklappar han med.
Och det bästa av allt: han har inte missat lådan en enda gång på 4-5 dagar :P (Ta i trä)

Ville bara skriva av mig lite =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Låter som en helg helt i julens anda. Roligt att höra att det går åt rätt håll för dig.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

grattis! kul att höra att han går på toan! =))) Men jag kan säga att han kommer att göra utanför någon gång, roxxy har blivit vääääldigt duktig på toan men ibland (speciellt när jag kollar) så bara mååååååste hon sätta sig utanför för att jävlas =P

Theres
0

#2 Förut så kunde Melwin sätta sig utanför lådan, sen titta på mig för att se om jag blev arg, om jag sa fy så gick han faktiskt i lådan ibland :P Har även hänt att han kissat när jag lyft i honom i lådan, så det kom kiss på golvet och kanten :( Men nu har han inte ens försökt att jävlas, eller jo en gång, men då var min lillasyster hos honom :P

golf.ifokus.se

domiino
0

#3 haha oki får hoppas att det håller i sig =)