Iller iFokus

Iller

Etiketter: sjukdomarhälsa
Läst 527 ggr
lillspindeln
0

vaccinera i skövde?

Bor ju nu mera i skövde men vart är bästa stället att gå till när det är dax för valpsjukesprutan?

Aviendha
0

Oj, skövde kan jag inte :S Men det borde ju finnas veterinärer där med. Annars har de just fått in valpsjukevaccin på blåstjärnan i skara, bara tre mil ju :P

illernettan
0

Jag går oftast till Skövde Djurklinik och har gjort det sedan 1992. Alltid blivit trevligt bemött och med en personal som vill lära mer. Om inte så tvingar jag dom Glad. Det är ju inte världens största klinik men för vaccinationer, kasteringar och dylikt så är det ok. När det gäller allvarligare och större grejer kan man få remiss till Skara.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

[chouwa]
0

Jag bor ju i Töreboda så jag är inte helt säker på Skövde även om jag jobbar där. Men i och med jobbet blir det mycket veterinärsnack och Skövde Djurklinik verkar som sagt vara dit man går när det gäller vaccinationer och dyl.

illernettan
0

Men det finns ju en klinik i Töreboda också. Nu var jag där med katten så jag vet inte om dom kan vaccinera illrar.

sarae
0

jag vaccinerar på blåstjärnan i skara. De har numera oftast vaccin inne eftersom det numera finns en hel del illrar här i trakten , vilket gör att vi slipper betala hela förpackningen. Har själv betalat mellan 310 och 360 kr för vaccination där.

lillspindeln
0

oki tack för all hjälp Glad

illernettan
0

Även Skövde kliniken brukar ha vaccin inne.