Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 444 ggr
Theres
0

OT Varning, kolla inte om du inte vill.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite bilder för den orädde.

golf.ifokus.se

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sonya

golf.ifokus.se

TottsiGirl
0

huu :) spindlar i den storleken e ja lite skraj för alltså.. men så länge dom är i ett terrarium kan jag i alla fall kika på dom bara jag slipper röra dom eller om dom är lös, samma med ormar.. hurr ja en liten fegis ja :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Theres
0

jag fick öppna buren denna gången för att få bättre kort, det fanns en efterfrågan på det :P

golf.ifokus.se

Smeagol
0

Bra inlägg thessan=) Tackar för bilderna du skickade till mig!! Är debara jag som tycker att hon är sööt??

Lotta_A
0

Usch. Det kryper i hela kroppen när jag ser bilder på spindlar.
Jag drömde en jätteläskig dröm om spindlar häromnatten. Det var en megastor spindel utanför mitt fönster. kroppen var lika stor som en tallrik typ och benen var jättetjocka. urs. Den ville komma in i huset :S

Jag hatar spindlar

leo-
0

#4 Hade jag haft 8 ben och hår på hela kroppen så hade jag tyckt att hon var en pingla.

skämt åsido hon är fin.

jag gillar dom flesta djur

ang3lica
0

Gaaaaaah! Skrikandes

ab0o
0

åh, sååå vacker!Kyss

-eM-
0

Huj, dom är fina att titta på men usch..

Flisa
0

det är minsann HÖG kidnappningsrisk på henne *dregel*

NinaS
0

Va fin! *gillar spindlar*

JerryLee
0

Farligt att skriva en sådan överskrift…. Man blir ju bara så nyfiken….

Så öppnar man upp och så är det en spindel……

HJÄLP…Skrikandes…HJÄLP….det kryper i hela kroppen. Klarar inte ens att se spindlar på kort…..

Fy, blää. Jag hatar spindlar………..Sorry……

Theres
0

#12 hade du varit smart hade du ju kunnat gå ner i tråden och läsa först vad de andra hade skrivit så hade du kunnat undvika att kolla på korten ;)

golf.ifokus.se

JerryLee
0

#13……

Aldeles riktigt….. Men så långt tänkte jag inte. Ska komma ihåg det till nästa gång….Flört Tack!

Theres
0

:P

golf.ifokus.se