Illersaker kommer att säljas
Hej på er allihopa!
Jag kommer att inom kort inventera alla mina illersaker och kommer att sälja det jag inte har användning för längre då jag endast har en iller kvar (har grejor och prylar för 5 eller fler).
Det jag kommer att sälja är t.ex.
Furet XL -utställnings-/sovbur
Transportbur/-ar?
Hängmattor
Selar
Rullkoppel (har några av dom också)
Illerkläder (massor av olika mc-jacka-regnkappa mm.)
Kattlådor (om någon är intresserad)
Och en massa annat.
Bilder och mera info kommer om några veckor, när jag hunnit gå genom alla saker. Om det finns intresse för allt det här så att säga :-)
Jag är intresserad av selarna och vill gärna ha första tjing på dem.
Sara

är intresserad av flera saker=)
Oh, jag är intresserad, men vart bor du?

INTRESSERAD!! 
jag är intresserad av ett rullkoppel

#5 skulle du inte få rullkoppel därifrån har jag ett rött vanligt miniflexi (3m) och ett rosa mini deluxe flexi (3 m)

#6 Vad tar du för det rosa? =) Jag har ett rosa till Melwin, men skulle kanske behöva ett till eftersom jag har 3 illrar och det är jobbigt med koppel som släpar i marken osv =) Hittar bara blå och röda här =/
golf.ifokus.se

#7 jag har pmat dig, hoppas det kommer fram=)
Jag är intresserad av buren men undrar också var du bor…
Hej igen, Bor i Stockholm. Har´"lite" datorproblem, så ni får ursäkta om jag skickar konstiga meddelanden…
Jag har inte fått ngt pm ännu så länge :-)

#10 har du kollat i inboxen, är problem med just PM funktionen så det syns inte alltid att du fått PM
Vi är intresserade av Furet XL buren. Jag har pmat dig, hoppas det kommer fram.
Pmade dig angående hängmattor.. hoppas det syns nu för de där med Pm har ju strulat en smula.
Mitt pm fungerar inte överhuvudtaget. Men jag är helt klart intresserad av selarna. Du får gärna maila istället om du inte vill ta det i tråden. saraandersson99@hotmail.com
Sara

storlek på transportbur? pris? gärna bild :)

storlek på transportbur? pris? gärna bild :)

#15 hon har ju sagt att det kommer snart

#0 Jag har också pm:at dig:)
Ja, eftersom jag verkligen har MASSOR av prylar, så kommer det att ta ett par veckor. Nu när jag vet att det finns intresse, så vet jag att det är lönt att ta tag i det istället för att slänga allt :-)
Det står att jag fått PM, men kommer inte åt det (inget i inkorgen). Men jag återkommer med mailadress mm sedan när jag kollat genom allt. Jag har verkligen ingen koll på vad jag egentligen har och inte har. Vet bara att det är mycket :-)
Nu kom jag faktiskt åt PM:n, så jag har svarat. Men det är egentligen ingen mening att ni frågar så mycket, då jag inte vet allt innan jag har gått genom prylarna (1 garderob, 1 byrå, 1 halvt förråd och några Ikea kassar)
Var bor du?
Sara
har du kollat igenom??

iller kläder & rullkoppel sökes här :D maybe ett sele också
Kan du lägga ut lite bilder på sakerna ? Hade varit en fördel.
Kolla datumen innan ni skriver ;)
Hon skrev sist i febr, hon kanske har hunnit gå igenom de nu, var bara så jag tänkte.

#26 Hon har ju inte uppdaterat så du tänkte väl helt rätt tycker jag.
#27, Tack Ulrika,

haha okääj =)