Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 211 ggr
Ferret.YinniZ
1

OT- Hjälp Kläder på julafton

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

LÅter kanske som ett konstigt problem:P Men jag köpte en skjorta för ett tag sen som jag tänkte ha på julafton men sen så hittade vi en jätte fin skjorta till Niclas som vi bara var "tvugna" att köpa. problemet är. att min skjorta r gul och rutig och hans är mer vart/blå och randig:P

kommer vi att se helkonstiga ut?:P
Här kommer några bilder. vad tror ni kan vi ha det?=)

kramar

Ferret.YinniZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till…

Ferret.YinniZ
0

hepp…

Madde
0

Jag tycker att det ser helt OK ut. =))) Ni kan gå så.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ferret.YinniZ
0

ok..tack=)

domiino
0

hmm, eftersom jag ääälskar att blanda kläder så måste jag komma in o ge ett förslag. Nu vet jag inte riktigt vilken klädstil du har men..Om du eller niclas har en slips så kan en utav er ha en slips, fast löst hängande om du förstår? lite slarvigt sådär, ungefär somm lite skejtar rock? förstår du? och så jeans till och någon skejtar rock liknande frisyr. tror jag skulle vara cool, så står den ena ut lite mer. då blir det inte lika =)

Ferret.YinniZ
0

#5 Njae…kanske nån annan gång, men inte på julafton=)

domiino
0

hehe det var ju värt ett försök =P=P

Ferret.YinniZ
0

#7 jadaa snyggt annars=)

Madde
0

Låter i alla fall som ett bra förslag domiino. Fast kanske mer till ett annat tillfälle. =) är ju snyggt med en löst hängade slips. Tycker det är tjejen som ska ha den för och göra det hela lite mer skruvat. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ferret.YinniZ
0

#9 hihi..jaa..det vore fräckt=)

Aelsklinn
0

Jag tycker det är jättemysigt att klä upp sig på jul! I år ska jag ha en röd kjol som jag köpt på Gudrun Sjödén, ett par vita äkta gamla bomullsmamelucker med spets, stumpbyxor, grå tjocksockar, svart blus och lac-midjebälte. Fint va!? Skrattande

Ferret.YinniZ
0

#11 Låter as snyggt:D du får lägga in bilder på dig i det sen;)