OT...Vad Ska Jag Önska Mig?!:O
Hejsan!
Jag har fått order av pojkvännen att komma på några saker som jag önskar mig i julklapp. Det får vara runt 3-400 kr i värsta fall 500;) och det kan vara dyrare men då får jag lägga till resten själv:)
Så, det jag tänkte fråga er ät helt enkelt om ni har några tips? vad finns som kan vara roligt att ha? vad har ni önskat er?=)
tack på förhand;)
kramar
Jag ska köpa en ny mobil efter jul :) Min är trasig! Min mp3 är också trasig så en sån kanske jag också ska köpa.. En kamera är ju annars kul om man inte har nån :) Ta massa romantiska kort på er två, tihi
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#1 hmm..bra idé=) får kolla upp lite kameror=) behöver visserligen en ny mp3 som jag kan ha på gymmet ox´å=)

Guitar hero till PS2 :) Roligaste spelet som finns

#3 hmm…bra idé det med…MEN..då behövs ett ps2 ox´å;)

Hehe, mkt sant, jag försökte med att tigga till både det och PS2 från sebbe, men det gick inte så bra, så jag får sno med mig familjens nu när jag flyttar och sen börja tjata om spelet :)

#5 Smaaart;)

Kanske nått till lägenheten?? Om jag förstått rätt så har du flyttat ganska nyligen. Annars nå klädesplagg, underkläder, byxor, tröjor. Mp3 spelare är en jätte kul grej men själv tycker jag att de är lite tråkigt att få "data" prylar får de av min pojkvän för jämnan. hahah=) Inget illa menat men de kan ju vara kul att få nått annat. Annars kan han ju köpa ett pressentkort på någon affär, de är alltid bra när man inte vet vad man vill ha.

Jag försökte verkligen komma på något jag önskar mej i år. Jag kunde bara komma på att jag vill ha en ny parfym. Konstigt det där, övriga året finns det hur mycket som helst som jag vill ha. Men när man väl får önska sig något, då kommer man inte på en enda sak.. Dagens i-landsproblem. Haha.. 

#7 hihi…jaa, exakt det är det jag känner ja me:P
kläder vill han inte köpa för han tycker d e för svårt:P
presentkort e en bra idé=)
#8 hihi…exakt vad jag känner ja me.:p bara för att jag FÅR önska mig något så går det inte:P hihi
hihi har oxå haft världens kortaste önskelista iår…det enda jag önskade mig var iller - hälso böcker å en kamera väska…. förr var det så himla lätt!

#10 ja, det jag har önskat mej e typ iller-tillbehör…men d vet ja att ja inte kommer få för d e få som evet va d innebär:p hahah:P
#11 önska dig iller böcker ;) finns massor på www.adlibris.se ;)

Jag önskar mig oxså en iller :) men de får jag inte ändå =(

#12 ox´å en bra idé..ska in å kollla=)