Snart upp i 450 Medlemmar.
Tycker att det har gått fort från 400 till nästan 450st medlemmar. Kul i alla fall att det ökat. Hoppas att fler vågar skriva här inne. =) Och gärna visa era små illrar. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Det är jätte skojigt att det gått så fort farmmåt. Säger som dig Madde, jag hoppas fler vågar skriva här. Vi är rätt snälla faktiskt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja de flesta är snälla men en del bits ibland! 
Men man får skaffa sig lite mer kött på benen och välja sin väg så löser sig allt till det bästa! Ödmjukhet! Roligt att det blir fler & fler!
Oj e vi redan så många vad kul !! Kalas att vi e så många så man kan dela med sig av erfarenhet och kunskaper!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Var som jag sist, att vi är snart upp i 500, sen dröjer det nog inte länge förren vi är uppe i 1000 jämt.
åh va kul att vi blivit så många! men som ferret girl skriver så hoppas jag att vi snart når 1000… ;)

444 är vi nu ;-)
Audiatur et altera pars
Det ökar sakta men säkert =)
Är det någon som tror att vi passerar 450 medlemmar innan det blir 2007???
Jag tror att vi är uppe i 452 medlemmar till den 1/1-07. Vad tror ni andra???

Jag tror inte vi slår 450 på de få dagar som är kvar.
Audiatur et altera pars
jasså tror ni inte? det tror jag..om inte annat får jag väl tvinga familjen att bli medlemmar hihiihi vad sägs om min senila mormor på 87 år? kan nog bli riktigt intressanta inlägg där ;)

Ja det skulle vara då om Sara lyckas jaga hit familjen;-)
Audiatur et altera pars
tja mamma sitter redan å smygläser var å varannan kväll å brorsan e inne å kollar upp syrran någon gång ibland…fast frågan e väl om man vill ha hit min mor…hon e som mig, fast värre ;)

haha, tror jag inte alls det. Utan din mamma skulle du nog vara värre. Visst var det så du skulle skriva va? ;-)
Audiatur et altera pars
Nu har vi exakt 450 medlemmar ;) Tror ni vi kommer upp i 475 medlemmar till nyår?

haha, pessemisten Åsa får väl säga : Nej, det tror jag inte. ;-)
Med risk för att upprepa mig. hihi
Audiatur et altera pars
Det ökar ju sakta men säkert i alla fall. =))