Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 237 ggr
sofie
0

OT Vi vill tacka -eM-

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så trillade det ner ett packet hemma hos oss från Åland. Vi vill tacka Em så jätte mycke för julklapparna. Och eftersom vi va så nyfikna kunde vi inte vänta med att öppna dom. Manne och Jag och alla illrarna tackar för klapparna. Och Prinsessan ville visa gammel matte hur fin hon blev i sin klapp :)

Madde
0

vilken fin present. =) hihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

Ja hon gillar halsbandet verkligen. Hon har inte gjort nått försök till att få av det. Hon sover och busar med det på :)

Smex
0

naaaaww… vilket sött litet halsband. =)

Faxlin
0

Vad gulligt av -eM- att ge er julklappar. Och Kola var jätte söt i halsbandet ju.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Visst är det trevligt med små överraskningar i brevlådan. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

-eM-
0

Då måste jag ju avslöja att det var Sofie och Manne som skickade hit en jätte fin julklapp först, en pepparkaks iller och jag blev såå glad :) Gissa om det ska bakas pepparkakor i år. Så tack så himla mycket själva!

-eM-
0

Ih, visst var pingisbollen hemsk? :)
Har en sån åt mina med och det är en stor favvo, men den är i fruktansvärda färger.

sofie
0

Ja Em vi hoppas få smaka en pepparkaka när vi kommer förbi. Skulle det passa dig den 25 eller 26 December? Har du hunnit flytta då? Hihi.

Ja den har redan blivit jätte poppis här hemma. Hihi färgerna gör iallafall att man ser den bra ;)

-eM-
0

Hej! Maila mig emelie@kalmers.com iom att jag inte har någon dator just nu så har jag inte mööjlighet att vara inne här utan hinner bara kolla min mail på jobbet!