Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 460 ggr
Zabbio
0

Behöver ngn en illervakt nära helsingborg? :)

Hej!

Eftersom jag är nyfiken på Att skaffa iller så ställer jag gärna upp som illervakt för att lära känna de här djuren lite mer :)

Jag kan inte så mycket om just iller, men får ofta höra att jag har god hand med djur, och jag har ju öron och huvud att lyssna med så om jag får lite direktiv kan jag säkert klara av en iller under en dag/några timmar eller så ;)

Hade varit roligt att få träffa dem och lära känna dem, som sagt. Jag bor i Billesholm, utanför Helsingborg. I en egen lägenhet, så jag antar att jag klassas som vuxen ;)

Hör gärna av er om det låter som en bra ide och vill träffas eller nåt :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Aviendha
0

Som sagt är du mer än välkommen till Skara! =)

Zabbio
0

Lite långt bort är jag rädd :)

Loveferrets
0

Vi bor i Ängelholm om det skulle passa. träffas gärna o fikar, alltid trevligt o samtidigt kan Simon gå sina fram o tillbaka-promenader hehe.

Aviendha
0

#2 Kanske det, men får du vägarna förbi vet du vart jag finns =)

Zabbio
0

#3 Ängelholm är ju inte så långt, har två mina bästa vänner där :) (av någon anledning..själv har jag varken bott eller studerat i Ä-holm, så hur gick detta till? O__o De känner inte ens varandra..)

#4 Ska jag komma ihåg :)

Loveferrets
0

#5, det tar ungefär 20 bara, har själv en mor som bor i bjuv hehehe.

Hög tid du börjar kollar in Ängelholm, mycke fin stad o de händer en del här om man jämför med billesolm/bjuv haha. Har förresten en bror som bor i billesholm oxå…

Zabbio
0

#6 hehe, men mina hästar då? De står ju på pappas gård några km bort, blir för långt att åka från Ä-holm varje dag :P

Loveferrets
0

#7, ta dom med dig hahaha. här finns gårdar här med Flört

Zabbio
0

Då blirpappas häst ensam juh :P

Loveferrets
0

#9, men ta han oxå med dig vet ja…hahaha

Zabbio
0

XD Jag stannar nog här xD

Loveferrets
0

#11 hehehe, helt okej…