Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 612 ggr
sarae
0

Macgyver - släng dig i väggen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… äntligen fick jag skarvat ihop min fläkt (som avanti haft sönder såklart) … och ja… det tog exakt 3 sekunder innan valparna började klättra på den…

Tittar över avspärrning och hittar sienna så här…. tänk även på att fläkten roterar…. tjejen tyckte såklart det vart dödshäftigt att sitta där och snurra runt!

sarae
0

Tatattaaaaaaaaa titta på miiiig

sarae
0

Nä nu börjar det här bli lite tråkigt…

sarae
0
Madde
0

Hehehe =)) Du är duktig du sarae. =) Då vet jag vem jag ska besöka när saker går sönder här hemma. =)

Klart det är skoj och klättra på saker som är rörliga. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

TottsiGirl
0

Hahaha ja vad ska man säga.. Finns inte mycket som händer i Skara som förvånar mig numera :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Aviendha
0

Fattas bara silvertape och ett gem så har de byggt en boeing av den där :P

UlrikaD
0

Härliga bilder. Fast du kanske ska erkänna vems förtjänst det är att sladden blev skarvad ordentligt….Flört

sarae
0

hrm.. ok…. skarvningen avlöpte smärtfritt tack vare ulrikas utomordentliga telefonservice … jour dygnet runt, för allehanda märkliga uppgifter

Aviendha
0

Hm, en sådan jour vore bra! Utför den även support vid rostlagning? Det närmsta projektet jag har nämligen. Eller vad tror du om att ge valparna en svets och lite plåt? "Meckar-gener" besitter de ju och de måste ju ha fordonscertifkat med ;)

elinn
0

Jag börjar allvarligt fundera på om dina illrar verkligen är illrar Sara.

Jag som tyckte jag aldrig har tråkigt med mina illrar men jösses vad många äventyr dina illrar drar ut på =)