Vad ska ni göra i kväll?
Själv ska jag vara heeeelt alena.
Barnen och mannen ska iväg och frun får va ensam hemma.
Mysigt?
Jo de kan de väll va om man inte hade hatat att vara ensam.
Hoppas illrarna e pigga i kväll så man har nån att skratta åt.
BUHUUUU JAG E SÅ ENSAM

#0 Känner verkeligen med dig. Det enda jag är nu för tiden är ensam. =( Har inga kompisar här jag bor,. Och pojkvänen bara jobbar hela tiden. Igår så jobbade han till klockan 21:00 och idag ska han iväg med jobbet och bowla. Så jag blir väll ensam hela dagen men sedan ska jag iväg och jobba så då blir det ju nått att sysslestätta sig med. Jag hatar oxså att vara ensam .Men har varit så mycket ensam den senaste tiden så man vänjer sig. tragiskt men sant!!
Passa på att ha en helkväll med hemmaspa. Gör ansiktsmask, ta ett skönt bad med levande ljus och musik, drick ett glas vin och läs en bok.
Själv ska jag till stallet och rida, sedan blir det middag hos mina föräldrar.
Sara
Ge mig ett badkar tack :D
vart bor du smeagol? INte i kalmar län antar jag?
Annars kunnde vi kanske vatt ensamma ihop :P
De blir väll att jag deckar innan de blir kväll.
Kanske nåt spännande på tv.
vill du kan du adda mig på msn jag kanske hänger där lite.

Blir att lämna dotra hos farfars, sen ska jag på bio och se premiären på Eragon! hoppas bara den är bra :)
Jag ska göra som Nosferatu jag, iväg o se Eragon, äntligen!!! Boken är så underbar så förhoppningar är stora! :)

#3 Jag har addat dig på msn nu. Då får väll ta och mysa framför tv..hihi. de brukar jag göra. så kan man ta någon bärs(om du dricker) tänd lite ljus. och bara mys. Ingen som stör och du får se på vad du vill=)

Jag slutar inte förran 8 på kvällen och sen ska jag till sambos jobb och vänta på honom. Så orkar nog inte göra mer ikväll en kanske ta en glass vin och titta på nån film.

Vi ska fara och äta julbord ute med min familj och min pojkväns familj, en årlig tradition;) Mummaaaa… sen blir det nog utgång efteråt med några kompisar! Känns som en ganska bra fredagkväll faktiskt:)
ska på western tema på krogen, ska klä ut mig till saloon girl

jag ska bara sitta här helt ensam :(
golf.ifokus.se
Är det bara jag som tycker att det är alldeles underbart att få vara ensam hemma?! Dottern har åkt hem till en kompis, de var några tjejer som skulle julpyssla där ikväll. Och jag njuter i fulla drag, kan göra precis vad jag vill och ha datorn alldeles för mig själv…..
jag älskar att vara själv..såååå skönt! för var jag på krogen 3-4 kvällar i veckan…men nu vill jag helt enkelt inte….så härligt attt bara sunka runt själv i sin ensam het ;)

någon som vill byta liv med mig då? jag har varit helt ensam i 3 veckor snart…
golf.ifokus.se

mm jag fulkomligt älskar när kvällen kommer då kan jag krypa upp i soffan o stcka , sy eller läsa en bra bok med en härlig kopp kaffe det är så skönt.
jag var som sare ute väldigt mycket förr men tycker att denna tid som jag får nu är mer värdefull än trångt o varmt på en pubb eller liknande
#14 å visst njuter du av mina evinerliga telefon terroriserande ;)

# 15
Men dom hör ju liksom till i min njutning om inte du terrar så somnar jag ju tidigt lugnt o skönt så lite oro måste man ju ha och ordning
#13 Men är du helt ensam då? Ingen familj omkring dig? Inga kompisar?
Att jag njuter så mycket av min ensamhet beror nog mycket på att vi har så mycket att göra på jobb. Stressen och pressen gör att konflikter skapas, "alla" gnäller på alla, försöker någon få det lite roligare och "leker" så är det fel, om någon inte är snabb nog så är det fel, har man materialbrist på sin avdelning och inte vill sitta sysslolös utan går över och hjälper till på en annan avdelning så är det fel osv. Då är det otroligt skönt att vara själv och bara kunna mysa med katterna och sitta vid datorn t ex.

#17, familj jo, men inga kompisar, det suger…
golf.ifokus.se
#18 Jag vet i alla fall en massa kompisar som du har… Alla här inne på iller.ifokus! Tyvärr varken kan eller vill jag försöka råda dig om hur du skaffar dig kompisar, har aldrig själv haft lätt för att få några kanske för att jag alltid har varit lite för mycket "djuridiot" och udda men numera bryr jag mig inte och plötsligt så har jag kommit på att det trots allt finns en hel del människor som vill vara kompis med mig