Vill gå på utställning
Troligen så kommer väl illerutställningen Änglaillern och/eller Illerthrillern att gå på sin vanliga plats uppe vid Skövde. Sen fram i januari/februari/mars (brukar vara i någon av dessa månader) brukar där vara en vid Gävle och ibland också i Stockholm. Sen beror det lite på vart i landet du bor någonstanns.
Änglaillern kommer inte att vara i vinter pga personliga orsaker hos både mig och Nettan. Förhoppningsvis kommer vi återkomma år 2010.
Det finns en hel del utställningar i Norge. Någon som har bättre koll på dem än jag kanske kan räkna upp dem.
Sara

jag bor i Eskilstuna, jag & min kompis + min iller skulle vilja gå på en utställning för att kolla hur fin min iller är och bara för att träffa andra illrar, skulle vara kul..
mvh Fillan & Noomi Albino-trollet<3
Din iller är ju finast i världen, eller hur? 
Sara

Du kan ju annars prova med illerträffar, det brukar oxå vara väldigt trevligt o man träffar en hel del..
Hon ser jättemysig ut!
Det är alltid kul att få en bedömning, men som du säger, det bästa är alla illrar man träffar och deras ägare som har samma intresse.
Sara

På en utställning så får ju inte illrarna träffas och busa så som de får på en illerträff. Så illrarna gillar nog träffarna mer skulle jag tro.
Men på utställningar får man ju möjlighet att träffa så mycket fler iller-människor än vad man gör på träffar såklart i och med att folk åker långt för att gå på dem.

När och vart blir det iller träffar då?
mvh Fillan

men på lördag kan jag inte :'(
Kolla i kategorin "träffar" så kanske du finner nått som passar er bättre.
Du får hålla ögonen öppna här inne, rätt som det är kommer träffar lite överallt och i Stockholm har det varit en del träffar.
Sara

ja i sthlm kan jag tänka mej att åka, eftersom det är ganska nära.
bara att säga till om ni vet om någon så skulle det vara snällt!
Utstillinger i Norge:
Roseildern: 19. sept, i Trondheim
Vikingildern: 24. okt. i Drammen
Indianerildern: feb. litt utenfor Kongsvinger
Vinterildern: 20. mars, i Drammen

tackar mn hur mkt kostar det att åka från eskistuna till norge då?

#16 Det beror ju på hur du åker=)

får se om jag kanske kan fixa skjuts xD
Om man åker tåg? eftersom man inte får ta med sig iller på bussen..

Kolla på sjs hemsida www.sj.se

haha jaa får göra det :D