Iller iFokus

Iller

Etiketter: sajtenifokus
Läst 332 ggr
Loveferrets
0

OT- Om tjänster på Ifokus.

Hej, Vill fråga medlemmar här vilka fler betaltjänster ni skulle vilja ha på iFokus eller bryr ni er inte om dom som redan finns ? (Antar att inget är gratis därav det står betal), Är det något ni saknar ?

Jag skulle t.e.x ha en funktion där man kunde byta nick vart kvartal eller nått.

Vad hade ni velat ha ?

Hoppas på många svar. :nod:

elinn
0

Jag tycker det är helt ok som det är.

Iofs så får jag ifokus+ eftersom jag är Medarbetare på en sajt men om jag inte hade varit det så hade jag inte brytt mig om att jag inte kan posta bilder direkt i inlägget osv. och reklamen stör mig inte alls.

Så för mig duger det alldeles utmärkt som det är nu men det beror ju iofs på vad som kommer om det är något som verkar intressant.

Loveferrets
0

#1, intressant,

mandariiin
0

håller med #1, jag är nöjd med det som finns…. så länge man har ifokus+ :)

Loveferrets
0

#3, är du oxå Medarbetare ?

Musiken
0

Jag har kopt pa mig ifokus+ nu nar jag ar hemma i Sverige eftersom man inte kan bestalla det pa annat satt an genom svenskt mobilnummer. Reklamen stor mig inte eftersom jag har ett program i min internetbrowser som blockerar all reklam pa alla sidor :)

Det ar val egentligen ingenting jag saknar eller sa. Jag ar ratt nojd :)

mandariiin
0

#4 nope.

ferretgirl
0

Tycker också att det är bra som det är, men att det kunde vara lite enklare att byta nickname om man vill det. Som där är nu tycker jag att det var krångligt, och att sen inte poängen följer med bytet av nickname är också lite konstigt tycker jag. Försökte för några månader sedan att byta nickname från ferretgirl till trollvalpen´s. Men iställt för att det bra blev bytat så öppnades ett nytt konto.

HannaM
0

#7 Fast det finns ju en stor fördel med att inte kunna byta hursomhelst. Om man läser en diskussionstråd och Petter har svarat Greta i massa inlägg men Greta inte längre finns utan har bytt namn till Snyggogrisen så blir man lite lätt förvirrad. Alla tidigare inlägg man skrivit kommer det stå det nya namnet på och det ser märkligt ut om någon då refererar till vad Greta skrivit men ingen Greta finns i tråden längre.

Sen förstår jag inte vad ifokuspoängen spelar för roll. Dom ger dig ju ingenting mer än att du vet hurpass aktiv du är? Inte direkt så att man får gratisgrejer eller fantastisk status bland andra medlemmar för att man har ett visst antal poäng.