INGET FÖR KÄNSLIGA
Jag var bara tvungen att posta detta här, det är så otroligt sjukt!
Läs inte detta ifall du är känslig, jag mådde själv dåligt efter jag läst det. Det handlar om kannibalen i Tyskland. Dock intressant då det är hans egna berättelse, och inte bara massa rykten. Därav lägger jag upp det här.
Men om någon anser detta stötande eller jobbigt, då tar jag bort det direkt.
Går ej att följa länken
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Han måste ju vara hel sjuk i huvudet

Fy sjutton vad vidrigt. Och så kommer han ut, får leva ett obekymmrat liv med massor av pengar. eller obekymrat han vill ju bo kvar i samma hus så folk där måste väl reagera. Det är då ingen granne jag skulle vilja ha.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Han måste ju lida av nån psykisk störning..
Det som dock är positivt om han kommer ut relativt fort är att han verkar ju inte farlig för allmänheten.. Nä fyfan vilken sjuk värld det är vi lever i egentligen!

#6: Nej egentligen så har han ju inte gjort något mot någons vilja. den person som gick med på att bli uppäten måste vara ännu sjukare. Tänk att äta av sin egen penis.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
lol helt crazy! Tack för länken
Han släppte ju till och med de som ville gå och det var ju riktigt snällt (om man ser det på det viset).
#7: Ja, fy vad äckligt att äta av sig själv! (Nog så illa att någon annan äter en!)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ja, detta är fullkomligt sjukt. Tydligen så hade inte mannen i fråga någon psykisk störning, men man undrar ju…