Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 455 ggr
Minas
0

kastrerad hane 1,5 år 500:-

Hejsan

Vi har en kastrerad liten herre på 1.5 år som snarast skulle vilja komma till någon som är van vid illrar och kan ge honom allt han behöver.

Anledningen till att han säljes är helt enkelt att jag tjatade mig till en iller och det funkar bara inte med resten av familjen. Puckat oansvarigt och korkat att tro att alla andra skulle bli lika illertokiga som mig bara han kom hem till oss, resultatet blev snarare motsatsen :( Inte blev det bättre av att han visar oroväckande stort intresse för min helförlamade son och alla hans slangar och prylar. Ibland är önskan större än förståndet…

Med denna viltfärgade charmiga herre följer bur, transportbur, sele och lite tillbehör. Han är lite osäker i början men mot mig har han varit jättegullig den korta tid vi har haft honom.

Hoppas någon som kan sina illrar ser denna annons och tycker att 500:- känns vettigt för denna lilla buse.

Skicka gärna ett mail, pm eller ring mig på tel 070 531 37 88.

Vi finns i Falun

Minas
0

Min mail kanske hade varit bra…

Miaasblom@hotmail.com

Loveferrets
0

Jag hoppas verkligen han fåtett bra o varaktigt hem, lycka till.

Loveferrets
0

"får ett", skulle de stå.

[Splach]
0

Synd att vi inte hunnigt få upp våran bur ännu, men jag hör av mej till dej ändå!

Vi kanske alltid kan skynda på oss med buren Glad

Mejl är skickad till dej.

Mch Linnea

Minas
0

Max åker till sitt nya hem i kväll, hoppas det ska funka utmärkt :)

FerretCrow
0

oj vilken tur ni haft. mycket ovanligt att det går bara 1 dag att hitta ett nytt hem. hoppas han ska trivas =)

Loveferrets
0

Grattis , hoppas oxå han ska trivas.