Nu har valparna börjat se världen
Nu har Pirris valpar börjat få upp ögonen. De är tuffa småttingar som gärna utforskar på egen hand, de går runt runt runt helt outtröttliga, de kör slut på mamma Pirri och mej lätt nu när de börjat bli så nyfikna =) Först ut pojkarna på bild.
Det finns otingade valpar ur denna kull av båda könen, för mer info www.murgronan.info.se, maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com eller ring: 073-6764436
Åh, små nosar, små öron ocdh små ögon! Du är hopplös Cannaydia! habegäret skjuter i höjden ju *snyft*
Paulina
men så söta! alldeles bedårande!

Åh så söta =)

Vilka sötnosar och nu börjar dom bli farligt söta när ögonen öppnas

Åhh ännu en farlig tråd. Men de är underbart söta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hmhmh myyyyyyyyycke farlig tråd ska tilläggas , jag skulle ju inte gå in i sånna trådar men nog tusan e man här ändå…. att man aaaaaaaaaaaaaaldrig lär sig… 

Åååååh! Stöön!!! Den mörkaste lilla tösen som slickar sig om nosen… Åååååh! Suck! Kom till Mama =))
Nej men fy på mig!
Nu var det nära att jag föll pladask, bäst att skynda ut härifrån ;)
#10 Håller med fullständigt!
Det är ju farligt med allt ögongodis här inne, alla illrar är ju bara för söta & underbara!!!!
Kanske skulle utöka flocken på 2 + Taxen här hemma till 3 + Taxen hehe.. Nejdå får ta hand om dom jag redan har! Mina små älsklingar! Eller som jag kallar det här hemma med min sambo " Våra 3 fyrbenta barn" eller det jag också säger till sambon- " tar du hand om din fyrbenta son/ dotter nu medans jag gör ditten eller datten".. Hehe
Om vi nu skulle utöka familjen så blir det med en människo bebis nästa år, då det är smått planerat :)
Oj! vad långt inlägg det blev nu…

Ja nu börjar valparna bli farligt söta ;-) Nyfikna småttingar, de som ännu inte öppnat ögonen låg ute i gräset igår och grävde *fniss* Märks tidigt att de är illrar ;-)
#10 Den mörka lilla tösen är en mycket frammåt tös som jag tror kommer bli mkt lik sin mor Pirri då jag ser många likheter på dem som valpar =) *hon är ännu otingad;-)*

aww så himla söta=)

#12 Det är strängeligen förbjudet att fresta en gammal lättpåverkad Satmara på detta vis!!!!
Kommer genast att klaga hos sajtvärden =))
Den här typen av direktreklam är livsfarlig!!!! Tösen måste vara tingad!!!!
NEEEJ!!!! Måste logga ut!!!
KomsikomsikomsitillMama…… FYYpå mig…..

Vill ha…………
men har tyvärr inte råd nu……snyft

men gu så söta :)

Malin, hur kan du lägga ut sånt här? Jag blir ju så sjuk! 
hejheej :D är illrarna till salu? Isf skicka ett mail tbx!
Kraam :D
Skickade ett mail till dig ! hör jättegärna av dig!
Kram :)
#27: Det bästa du kan göra är att du tar kontakt med olika uppfödare.
De flesta uppfödare letar inte reda på folk utan att man hör av sig till de.
Så det du kan göra är att om det inte finns mail kan du alltid skicka ett PM till de.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#25 Valpsjuk? akta din inbox kan bli "virus" infekterad av dessa bilder ;-)
Några av valparna söker hem att få komma till när de är levernasklara. Se första inlägget i denna tråd för att komma i kontakt med mig.

#29 Du skulle bara våga… ;)