Idag bär det av till Liseberg
Japp idag är det regn och vi ska till Liseberg och träffen. =))
Kameran är laddad och snart är ytterkläderna på. Får se om vi kan få lite fina kort jag och Sara. =)
Det här har jag sett fram emot länge. Kanske inte liseberg då jag fick reda på det nu i veckan men och få träffa familjen klar och Sarae. =)
Vad ska ni andra hitta på idag??
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
morr…insåg just att illrarna har pillat loss batteriet….så det har inte blivit laddat! grrrr….så jag håller tummarna att det hinner laddas ändå
oj ladda på nu sara, =) Så håller vi tummarna att det är laddat någolunda. =) annars är min kamera laddad. =)))
Och kort ska jag ta idag. =) hihi
Japp då har man varit hemkommen sen ett antal timmar. =) lite bilder blev det. =)) hihi
Ja du AC fick ha på sig regncape och ja för att hon inte skulle känna sig utstött så köpte vi något fint för och göra henne glad. =)
Se bifogad bild. =))) ------------------>

*Asg* Ja vlket brögäng ni är ,-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, brögäng. Det var ett nytt ord. Hihi
Men visst e vi söta? Men jag kommer bli tvungen att bosätta mig i viskafors nu…kan ju inte med att visa mig i gbg efter denna dag! Har gjort det jag lovade mig själv att aldrig göra…bära kanin öron in public….suck….å ingen hugh heffner i sikte inte!
#6 Ni är jättesöta. Och du vet väl att kvinnans privilegium är att få lov att ändra mening. Finns ju t o m folk som påstår att jag har sagt att jag aldrig ska gifta mig, lik förbenat så är jag gift nu!
Förresten så måste du ju åka tillbaks till GBG innan julträffen, hur ska annars min dotter få träffa Buffy?

Haha, underbara brudar! Klockren!
(Självklart rosa öron. Nästan så man snart blir lite smått trött ;))
ja..de öronen kommer väl dyka upp på många träffar fram över hehehe
hihi. Visst är de fina. =) Själv fick ja ta färgen vit och de verkar ha inverkan ibland när man ska tänka. =) hihi

hihihi.

#11: Vad skojigt att du hittat hit. Hur är det med Ferdinand? Ge honom en puss från mig. Han är sååå mysig den killen. Var aldeles för länge sedan man träffade honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jopp hittat hit :P Det e bara fint me fetknoppen…. Helt underbar iller… Japp har skickat vidare pussen :P Han sa inget tebaxz tyvärr HeHeHe
Mvh Jensen & Ferdinand

madde kan jag inte be och få några bilder från lisseberg av dig
korten hänger med ner till er nästa helg. =) Så självklart kan du få några. =)

tack vad du är gullig
Vi har ju massa tid till och kolla korten. =)