Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 631 ggr
ferretgirl
0

Sati/Tösen har gått nytt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!!

Jag har nu hittat ett hem hos Andrea i Danmark, så jag kommer att bli danska om ca 4 veckors tid när jag har fått min rabiesvaccination och mitt pass. Min människo mamma ska beställa tid för vaccinationen till mig i början av nästa vecka då Andrea ska sätta in dom pengarna som det kostar att få mig vaccinerad och få mitt pass.

Sati/Tösen

kent
0

åhhh det er dejligt det Skrattande

Sara
0

Grattis tjejen!

Sara

Loveferrets
0

Så roligt för dig, hoppas du ska trivas i Damnark.

NinaogRaKKerUngene
0

Gratulerer så mye med et nytt hjem, det har jeg ventet på Glad

Saga85
0

Men stackarn, danska som är så knepigt. Hon kommer inte förstå någonting ju Oskyldig

ferretgirl
0

Tror nog att hon kommer att förstå dansk/svenska bra. Tror att Andrea är svensk/danska eller tvärt om, hon har iallafall släkt här i Sverige i Gävle. Så jag tror att det kommer att gå bra vad det lider för henne också, på samma vis som Hanuman/Pontus och Parvati har eller håller på att lära sig norska så det kommer att gå bra.

NinaogRaKKerUngene
0

Pontus kan norsk veldig godt, men det hender han later som om han ikke forstår NEI Skrattande

ferretgirl
0

Tar säkert lite tid för Pontus att lära sig riktig norska, men det kommer så småningom är jag övertygad om.

Bayliz
0

grattis till dig tösen :)

Betiz
0

vad kul att ett hem har hittats =) grattis kram

UlrikaD
0

Andrea får väl hem en annan valp ungefär samtidigt så Sati får någon i sin egen ålder att leka med.

Saga85
0

#6 Det var ju tur det Flört

#7 Haha. Så kan det vara här hemma också ibland. Kanske har jag inte en svensk iller trots allt Flört

ferretgirl
0

#11# Det vet jag inget om, det har vi inte talat om iallafall. Men skulle det vara så, så är hon van vid andra illrar ju från här hemma. Förutom att hon hade sina syskon att leka med fram till för ett par veckor sedan, så har hon även alla mina andra illrar att leka och busa med. T.o.m mormor Tiffanie och gammelmoster Tilly börjar hon så smått gå ihopa med nu. Tilly är den som mest har varit på henne, men hon börjar nu lugna ner sig och ska inte sätta Tösen på plats lika mycket nu som för en vecka eller två sedan.

UlrikaD
0

#13 Fel, av mig. Jag som blandade ihop henne med ett annat svenskt/danskt par. Läste för snabbt helt enkelt.Skäms