Sati söker ett nytt hem.
Hejsan!!
Jag skulle vilja komma till ett nytt hem nu när alla mina andra syskon har flyttat ut. Är lite tråkigt att vara själv här hemma. Kanske har du plats för mig, jag är pussig och gosig och älskar att busa. Jag går 100 på lådan här hemma hos min mamma. Jag äter både torrfoder och BARF-mat, när ni hämtar mig så får ni med ett valp paket med mat, leksaker och en fleecefilt som är ganska så sönder tugga och luktar av mig och mina syskon och mamma. Det finns också köpekontrak och vad mit namn Sati står för då jag ju är uppkallad efter en indisk gudinna. Där finns också vaccinationskort och chipnr klistermärken med i plastfickan du får med dig hem tillsammans med mig. Ni som är intresserade kan meddela min människo mamma Christel, antigen via PM här inne eller att ni skickar ett mail till trollvalpen@hotmail.com eller till trollvalpens@gmail.com och då vill hon ha ert för och efternamn samt er adress och postadress så att det kommer upp på stamtavlan som följer med mig. När jag får min stamtavla från STIF så får ni förutom denna även med er (som Christel skickar till er) en stamtavla som Christel själv har gjort + en DVD-skiva med foto från vår uppväxt tid i Helsingborg.
Sati/Christel.
Håper lille herlige jenta finner et godt og varig hjem ganske snart.
Jeg har broren (Hanuman). Om hun ligner det minste på han, kan jeg anbefale denne frøkna på det varmeste. Min Hanuman er en herlig ilder, godt gemytt, robust fysikk og snill som et lam.
Heldig er den som får kjøpe denne lille frøkna.
Tack Nina för den fina reklamen av Sati :-)
Legger bare fram fakta jeg. Det er Agnez og du som skal ha æren for de herlige valpene. Kunne godt tenkt meg Sati selv jeg, men nå er det nok her i huset. Alle de små skal jo ha sitt daglige behov for lek og kos, samt sitt jevnlige stell av klør ol.
Anbefaler Sati på grunnlag av egen erfaring med valp fra Christel. Skriver ikke dette for å være snill, men fordi jeg mener det rett fra levra.
Men så söt Sati e,,,, varför varför varför är man inte riiiiiiiiiiiiiiiik ?? så härligt gullig ju.. aaaaaaaaaaaaaaaaaa..

sluta frestas 
Medarbetare på fantasy.ifokus
Ingen som kan tänka sig att ta hand om denna lilla damen??
#6, hade jag haft råd så…
Legger en link til denne tråden på det norske forumet jeg.
Tack Nina, det är helt OK. Kanske kan även hon bli en ny norska

Hoppas bara hon är såld innan träffen på HC. Annars blir det jobbigt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det gör jag också, och för den som är intresserad av henne, men inte kan ta sig ner hit, men som ska till HC-träffen, så kan jag ta henne med dit.
Puttar själv upp

Såååå søøøøøøøøøøøøøøøøt!!
Den som får henne er utrolig heldig!
Sir Gaylord hilser til halvsøstra si! 
Det var ju henne jag föll som en fura för, men här är det illerstopp så det heter duga :/
Illerstopp ?? Det var det her også, før Hanuman/Pontus kom 

Är så glad äver att jag är mätt o nöjd med mina huliganer här hemma 
Sati är mitt smeknamn i WoW o även om man byter namn med olika karaktärer så nämns Sati…då vet man att det är jag. (Satinelle var min första huvudkaraktär som jag spelade med i ungefär 3 års tid)
Hon hade haft en given plats här…min namne…men varje skrymsle har sitt revir redan 
Nejmen gud vilken gullig sak :)
Jag kasnke missa det i texten men vart finns hon och hur mycket kostar hon :)?
Hon fins i Helsingborg, prisen må du høre med Christel om. Send henne en pm eller mail, så får du svar på alt du lurer på.
Har skickat PM till dig #17#
Fortfarnde ingen som är intresserad av att ta lilla Sati??
Har inte "17 hört av sig Christel ?
Nej inte än, men sen är hon ganska så ung, och jag har 18 års gräns för mina valpar. Så hon kanske inte har fått lov för sina föräldrar vilktet är krav från mig om köparen är under 18 år. Så jag får väl se vidare efter en köpare till henne. Illeman har hört av sig nu här i veckan, hon hade fått något fel på sin dator och har inte varit inne på nästan 14 dagar. Och då hon inte har mitt tele nr eller jag hennes så har vi inte kunnat hålla kontakten med varandra. Så trots att jag nu har kontakt med illeman, så kommer jag ändå att söka efter en ny ev köpare för att vara på den säkra sidan och få henne såld.
"22, bra att du har åldersgräns, det är ju trots allt föräldrar som står för ansvaret, kunde illeman ta henne annars då ?
Hon vill ha henne, men har problem just nu därför kom hon inte ner förra helgen. Men ev så ska hon till HC-träffen om hon har någon hon kan åka med, så jag ska ha med Sati dit så får jag hoppas att hon hittar någon att åka med. Hon bor i Svenljunga om någon i närheten kanske kan ställa upp.
#24, o vart ligger de ? hehe.
Svenljunga ligger ca 7 mil nordväst om Hillerstorp och High Chaparall om enirokartan visar rätt.
#26, aha oki hehe
Fortfarande ingen som är intresserad av att ta Sati, hon vill nu gärna komma till ett eget hem. Jag söker någon trots att illeman är intressearad än. Men tar hon inte Sati så måste hon ju komma till ett annat hem så snart som möjligt.
#28, har du inte fått svar från illeman ännu ?
Har fått ett halvt svar. Hon tar henne om det är så att hon kan ta sig ner till HC-träffen. Hon hade frågat en kompis men det är inte 100 att den personen kan köra henne dit, så vi får väl vänta och se till efter den 1 augusti då.
#30, Hoppas hon kan komma till HC träffen då..
Det gör jag med, håller alla tummar, tår och tassar för det.

Vad kostar hon?
hoppas den vackra tösen får sig ett bra hem =)
Har skickat ett PM till dig sireyes.

Hej finns busen kvar? är intresserad..kostar? omplacering? Finns? =)
#36, du kan skicka pm till ferretgirl så ger hon dig all info.
#35, Kunde illeman få skjuts till hc träffen ? Har du hört nått alls ?

Ny på sidan så pinsamt nog vet jag ej hur man skickar pm här än..finns ingen mail annars?

JA märks man är trött såg mailen nu trollvalpen…=)*pinsamt* Jag mailar på direkten.
#38, ts meil står i hennes första inlägg hon skrev allra först, alltså längst upp. annars är den här
#36# Hon finns kvar, har skickat PM till dig.
#37# Illeman har skrivit, och hon kunde inte ta sig till HC-träffen då hennes kompis inte kunde köra henne, har erbjudit mig mot att hon betalar halva tågbilljetten att åka upp till GBG om hon kan ta sig dit. Men jag har ännu inte fått svar av henne, så är #36# intresserad och vill ta henne, så är det OK, då bara skriver jag till illeman att hon inte längre finns för henne.
¤42, Till göteborg men du finns ju i hbg ?
Du är för snäll Christel, hon kan inte få hur många chanser som helst, #36# verkar ju vädligt intresserad så hoppas hon kan svara dig så fort som möjligt, du måste uppdatera så fort du hör nått hehe.
Jag gör alltid vad jag kan för mina köpare, och har alltid gjort det om det har behövts.
#44, som sagt, du är för snäll ibland
men klart hellre de än tvärtom . Jag vet du är en pärla men det har du alltid varit hehe.

Trevlig matte till sati, se till o ge charmisen ett hem=) Jag ville gärna ta henne men hittade en silvertomte pojke närmare mej så ska kolla på den busen snart..